Wel of geen loopwagen

Beste ouders,

Onze kleine dame wil graag stappen/lopen. Aan twee handen stappen is natuurlijk een optie, maar we zaten ook te denken aan een loopwagen. Geen loopstoel, maar zo'n duwwagentje. Nu heb ik ergens gelezen dat dit niet goed zou zijn? Maar echt een onderbouwing kan ik niet vinden... Wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie links naar goede artikelen? Met de zoekterm loopwagen kom ik deze site helaas niet verder. Misschien gebruik ik de verkeerde term?

Alvast bedankt voor het meedenken!
 
Ik heb geen artikelen voor je maar naar mijn weten zijn de loopstoeltjes juist niet zo goed maar voor loopwagenjes geldt dit volgens mij niet. Zodra je kindje sterk genoeg is om zich zelf op te trekken en graag wil stappen is zo’n wagentje wel handig. Onze kleine doet het ook al moet je er nog steeds wel constant bij blijven natuurlijk. 
 
Hoihoi. Ook ik ken het alleen van de loopstoeltjes dat het niet goed is. Van de loopwagens heb ik geen idee waarom dat slecht zou zijn. Ik heb nooit een speciale loopwagen gehad. Maar wel speelgoed wat je ook als loopwagen kan gebruiken. Mijn dochter van 1 jaar gebruikt de blokkenkar van little dutch om mee te lopen.
 
 
 
Terug
Bovenaan