Wel of geen miskraam?

Hi Allemaal,

Ik maak mezelf helemaal gek.

Vorige week woe officieel zwanger na bloedtest. Toen 5 weken en 3 dagen.Nu dus 6 weken en 2 dagen.

Afgelopen dinsdag begon ik met lichtroze afscheding en buikpijn me zorgen temaken.

Later die dag werd het helder bloed in mijn plas (ik heb geen blaasontsteking =getest ) tot donderdag bloed bij plassen gehad en op donderdag ook een maandverband ingedaan daar had ik licht bloedverlies.

De buikpijn werd heftiger en leek heel erg opongesteldheids krampen. Op donderdag verplaatste de buikpijn naar mijn navel en maag en was dit een brandende pijn.

Vk gesproken op beide dagen en ze dacht waarschijnlijk een miskraam.

Nu komt het: het bloeden is gister gestopt.

Mijn borsten doen pijn , ik voel mij niet meer zo zwanger maar twijfel zeer sterk (intuïtie? ) of ik een miskraam heb gehad.

Had namelijk geen stolsels (1x 1hëel kleintje a 7 mm) en relatief weinig bloed.

Echo voor controle heb ik volgende week vrijdag eerder kon niet.

Ik word gek.... google me suf op symptomen en ervaringen. Ik weet het gewoon niet meer. Nu op dit moment voel ik mij nog steeds doodmoe en half zwanger maar zeker anders dan vorige week .

Wie kan met mij meedenken?

Goedemorgen,

Helemaal te begrijpen dat je er helemaal gek van wordt! Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken (helaas), als je een miskraam hebt dan herken je die zeker! Je lichaam maakt dan namelijk je baarmoeder leeg, je herkent het slijm, stolsels, het is ongesteld maar heftiger omdat 'alles' eruit moet en opgeschoond wordt door je lichaam. Uit je stukje te lezen is dat bij jou verre van gebeurd dus ik vermoed dat je nog gewoon zwanger bent, het zou zomaar innestelingsbloed geweest kunnen zijn. Natuurlijk kan het nog gaan gebeuren op n ander moment, maar geloof me dan herken en weet je het zelf echt.

sterkte!

Herkenbaar, heb tot week 17 licht bloed verlies gehad, zonder stolsels, alleen een paar keer mini stolsels. Niet genoeg voor een miskraam. Ik was zo bang! Kon alleen maar huilen. Heb wel echo gehad rond 6 weken, zag er toen goed uit, war overigens geen garantie bied. Ben nu bijna 20 weken en alles verloopt goed. Geef de moed niet op, al snap ik als geen ander hoe moeilijk dat is.. Het kan natuurlijk mis gaan, maar wil je laten weten dat er ook positieve verhalen zijn

Terug
Bovenaan