Hoi Allemaal,
Ik heb een vraag. Ik heb een dochtertje van bijna 8 weken ( 12-09-2005 Kim)
Nou krijgt zij 6 * 120 cc.
Ze was bij geboorte 4040 gram ( ze is 2 weken te vroeg geboren)
Ik geef nog steeds een nachtvoeding , ze heeft ongeveer het volgende schema
07:00
11:00
15:00
19:00
23:00
tussen 3 en 4
Nou zegt bijna iedereen die vraagt hoe het met Kim gaat dat ik die nachtvoeding moet afbouwen.
Vraag hoe doe ik dat? Ik ben er eindelijk vanuit gegaan dat Kim zelf wel aangeeft wanneer ze die voeding niet meer nodig heeft.
Ik heb al geprobeerd om haar overdag meer te laten drinken maar dat lukt niet. Ze laat zelfs vaak nog gedeeltes van haar flessen staan ( helaas blijft ze wel om de 3.5 / 4 uur komen)
Hebben jullie goede suggesties? Het is mijn 2e kindje en die is nog steeds vaak 's nachts wakker dus ik twijfel enorm of we toch met Kim iets moeten afbouwen.
Groetjes Femke
Ik heb een vraag. Ik heb een dochtertje van bijna 8 weken ( 12-09-2005 Kim)
Nou krijgt zij 6 * 120 cc.
Ze was bij geboorte 4040 gram ( ze is 2 weken te vroeg geboren)
Ik geef nog steeds een nachtvoeding , ze heeft ongeveer het volgende schema
07:00
11:00
15:00
19:00
23:00
tussen 3 en 4
Nou zegt bijna iedereen die vraagt hoe het met Kim gaat dat ik die nachtvoeding moet afbouwen.
Vraag hoe doe ik dat? Ik ben er eindelijk vanuit gegaan dat Kim zelf wel aangeeft wanneer ze die voeding niet meer nodig heeft.
Ik heb al geprobeerd om haar overdag meer te laten drinken maar dat lukt niet. Ze laat zelfs vaak nog gedeeltes van haar flessen staan ( helaas blijft ze wel om de 3.5 / 4 uur komen)
Hebben jullie goede suggesties? Het is mijn 2e kindje en die is nog steeds vaak 's nachts wakker dus ik twijfel enorm of we toch met Kim iets moeten afbouwen.
Groetjes Femke