Wel of geen NOD

Hallo meiden......

Eigenlijk zou morgen mijn NOD zijn. Maar nu ben ik 26 juli (na mijn ovu) bloed gaan verliezen....Tja shit. Ik weet t kan, maar dit was niet normaal, t leek wel een normale ongi week.
Nu zou dus eigenlijk mijn NOD zijn, maar ik vraag me af of dat nog klopt. Ik heb wel vaker tussentijds bloed verloren, maar niet zo hevig als nu. Ik heb nu ook nog geen gevoel dat in ongi zou worden, terwijl ik dat normaal wel heb van te voren (je weet wel, kriebelig, zin in eten, hangerig ect.).
Wie kan mij antwoord geven....zou ik nou morgen wel NOD hebben of toch niet??

Liefs Flower

Hoi Flower,

Ik weet het ook af en toe niet meer...
Maar aangezien jij al langer bezig bent daan dat ik bezig ben en je zover ik heb begrepen een vrij normale cyclus had is het vreemd ja.....
Maar om eerlijk te zijn ik zou het ook niet weten, ben zelf ook een keer een week te vroeg ongi geworden, maar ja zoals je weet zit ik nu in de vierde ronde en heb pas sinds de vorige maand een beetje orde op zaken, wat betreft mijn ongi dan! Maar waarschijnlijk heb je ook al wel gelezen dat het er bij mij deze keer ook vreemd aan toe gaat.
Het aller vreemdste is dat ik gewoon bijna zeker weet dat ik zwanger ben, ondanks dat ik geen test heb gedaan. Ik word namenlijk nu al voorzichtig met wat ik eet enzo....dat had ik voorheen niet. Maar toch blijf ik me ook realiseren dat ik gewoon ongi kan worden, heb alleen tot nu toe niks wat er op wijst. Ben gewoon vrolijk, heb geen overdreven eetbuien geen ongi pijn, tenminste niet wat ik normaal voel.
Ik denk ook als ik je verhaal lees dat het ook echt een ONGI week was en dat je cyclus dus uit z'n doen is......misschien van het weer ofzo....
Maar goed dat kan bij mij ook het geval zijn....wil alleen nog niet testen...ja, wil wel maar doe het niet omdat er misschien helemaal nog geen HCG in mijn urine zit en de test dan negatief is.....terwijl ik het misschien wel ben! O, moeilijk he? Maar het kan ook zijn dat ik helemaal niet zwanger ben...dat ik mezelf gewoon voor dde gek houd met alles wat ik deze periode heb gevoeld.

Ik zou als ik jou was in ieder geval morgen met regelmaat naar de WC gaan en zorgen dat ik voldoende tampons en maandverband bij heb....je weet maar nooit....zo loop ik trouwens ook al tijden rond......

Hoop zo dat het snel volgende week is dan weet ik het tenminste zeker.....

Groetjes en succes

Zucht......jij zit met het zelfde gevoel als ik. Ik mag volgende week woe naar de gyn voor onderzoeken...daar ben ik wel blij om.

Een vriendin van mij ging ook ineens anders eten....en die zei ook: als ik nou niet zwanger ben, ze deed dat ook heel onbewust. En toen bleek inderdaad dat ze zwanger was. Dus ik ga voor je duimen.

Mijn vriendje en ik hebben afgesproken (ondanks t bloedverlies de afgelopen week) dat we maandag ochtend testen als ik dan nog niet ongi ben. Ik moet maandag eerst langs de huisarts en dan kan ik woensdag naar t ziekenhuis.
Ik ben benieuwd wat die vrouw (gyn) zegt.
Maar rare vraag...heb jij wel eens een eisprong gevoeld???

Liefs Flower

Ja, daar doel ik mijn rare maand ook op....heb voor het eerst mijn eisprong gevoeld....wist niet goed wat het was maar het waas de dag volgens mijn berekening mijn eisprong dag!
Dus ja....we hebben toen geklust en die avond ervoor ook....met daarbij mijn minimale 1 dags bloedverlies...op de dag dat volgens de gegevens je innesteldag moet zijn.........dat was afgelopen zaterdag....dus ik dacht zaterdag nog aan jou....sh*t, ben ik ook te vroeg ONGI geworden........
Maar het was een middag en toen was het weg...een paar druppies echt niks van betekenis!

Dus daarom zeg ik al dit is de meest vreemde maand die ik ooit heb gehad en vandaar dat ik uit die aanwijzingen een beetje het gevoel haal dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn......
Maar ja.....we wachten gewoon af!

En als ik jou was zou ik ook volgende week testen...je weet maar nooit voor hetzelfde geld ben je gewoon zwanger en heb je een laatste bloeding gehad.....je weet maar nooit. en niet ieder lichaam is hetzelfde.....ja als ik nu zwanger ben kan ik zeggen dat het volgens de statistieken is.....maar echt zwangerschaps kwaaltjes heb ik niet.....dus dat vind ik als ik zwanger ben best positief.....Mijn vriendin was namenlijk bijna heel haar zwangerschap misselijk (braken). Dus dat is een kwaal die ze van mij mogen houden.....

Terug
Bovenaan