Wel of geen ovulatie

Hii iedereen ,
Ik ben iets meer dan een maand gestopt met de pil , ben sindsdien elke dag foliumzuur gaan slikken. Heb elke week ovulatie testen gedaan maar die werden maar niet donker , het lijkt alsof ik nooit tot een donkere lijn kom , hele lichte vage lijnen alleen . Gisteren avond om 23:40 een ovulatie test gedaan en dit was de eerste keer dat ik een donker streepje had. Ik vraag me af of het dit keer dan wel goed zat omdat ik dat nog nooit heb gehad. Heb vrijdag ochtend seks gehad en ook gisteren avond omdat de test streep veel donkerder was dan normaal. Had vanochtend om 11:00 weer getest maar het streep leek weer te vervagen. Had heel de ochtend een zeurende pijn aan me rug en beetje aan de onderkant van mijn buik.
 
Hoi,
Als je net gestopt bent met de pil, moet je lichaam soms nog zijn ritme vinden. Hierdoor kun je lange of onregelmatige cycli hebben. Het is lastig, maar probeer een paar maanden geduld te hebben om te kijken of je lichaam tot enige regelmaat kan komen. Hoe was je cyclus voor de pil en hoe lang heb je de pil geslikt?
 
Terug
Bovenaan