Wel of geen pijnlijke borsten???

Hallo

Ik ben bijna 6 weken zwanger. Overal lees ik dat één van de eerste kwalen pijnlijke borsten zijn. Ik voel helemaal niets.
Herkennen mensen dit?? Zes weken is ook nog erg pril. Dus het lijkt mij eigenlijk wel logisch dat ik nog niets voel. Toch??
We hebben een jaar op deze zwangerschap moeten wachten, daarvoor heb ik een miskraam gehad...
Wacht dus met smart op de eerste verschijnselen!

Groeten, Mariëlle

Hoi,

GEFELICITEERD met dit wondertje!!!!!!

Ik ben nu 10 wkn zwanger van ons 2de kindje en ik heb ook geen pijnlijke borsten (gehad). Bij mijn dochter, nu bijna 14 mnd, heb ik dit ook niet gehad. Voordat ik zwanger raakte van mijn dochter heb ik een miskraam gehad en......ook geen pijnlijke borsten.

Dus.....3x zwanger en 3x geen pijnlijke borsten.

Geniet er maar van.

groetjes Kruimel

Hoi

Bedankt voor je reactie!

Wat ik me trouwens ook afvroeg: ik voel bijna continu mijn buik, soms wat menstruatie-achtige pijn, soms "pijn" die ik ook voelde als er een eisprong aankwam.
Is dit normaal of in elk geval herkenbaar??

Groeten, Mariëlle

Hoihoi,

Als eerste, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Ik ben nu 17 weken en 2 dagen zwanger van onze eerste, maar ik heb ook weinig tot geen pijnlijke borsten. Af en toe zijn ze wel iets gevoeliger als normaal en ze veranderen qua vorm ook dus dat is misschien ook wel de reden waarom ze iets anders aanvoelen. Maar echt pijnlijke borsten dat ik er niks aan/op kan verdragen, nee geen last van.

Wat betreft de menstruatie achtige pijn, heeel herkenbaar, ik heb het nog steeds. Met name rond de periode dat ik normaal gesproken ongi had moeten worden, maar ook 's avonds vaak. Daar hoef je je geen zorgen over te maken, het kan ook met het groter worden van je baarmoeder te maken hebben, daar heb ik nu ergg veel last van en het voelt praktisch hetzelfde als menstruatie pijn..

Heel veel plezier en geluk tijdens je zwangerschap, geniet ervan!
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan