wel of geen sluitlaken?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

lees op internet van alles over een sluitlaken. Komt weer helemaal terug. Heeft iemand die gebruikt? wat is jullie ervaring hiermee???

hai,
ik heb na mijn eerste bevalling een sluitlaken gebruikt en ik vond het heeeeerlijk!!!
Het klinkt misschien gek, maar de eerste dagen bungelen je organen nogal los in het rond. Het is dan erg prettig om de boel wat bij elkaar te houden, vooral met omdraaien in bed. Bovendien had ik behoorlijke rugklachten, en bood het sluitlaken de nodige extra ondersteuning de eerste weken. Hij ligt alweer schoon gewassen klaar voor na de bevalling!
Groeyjes Soela

hoi, fijn dat je dit vraagt ik zat hier ook al over te twijfelen, leuk om in ieder geval 1 goede ervaring te lezen ben benieuwd of er meer zijn????

groetjes linda

hoi, fijn dat je dit vraagt ik zat hier ook al over te twijfelen, leuk om in ieder geval 1 goede ervaring te lezen ben benieuwd of er meer zijn????

groetjes linda

Hoi,

Ik heb em bij de eerste gebruikt en vond het niet fijn. Hij kroop steeds op als ik zat en is niet even makkelijk zelf om te knopen.

Wat ik dus bij de tweede (en nu bij de derde ook weer ga doen) heb gedaan is strakke corrigerende slips gedragen. Die houden de boel ook heel goed op zijn plek en vond ik erg lekker zitten.

Syl
37+4

Goede vraag! Ik zal me er eens in verdiepen. Weet iemand waar wat meer info is te vinden, voordat ik me wezenloos zoek?

Groetjes,
Tamara

Als ik nog een keer zou bevallen, zou ik er ook 1 willen gebruiken. Ik vond het een heel vervelend gevoel de eerste dagen na de bevalling; alsof alles los in je buik zwemt.
Sil

Ik weet eigenlijk helemaal niet wat een sluitlaken is, hoe werkt dat precies dan? Klinkt op zich niet verkeerd..

Terug
Bovenaan