wel of geen yakult?

hallo,
mijn vraag is duidelijk, mag je nou wel of geen yakult? ik vroeg het vandaag ook aan mn verloskundige maar die wist het niet zeker.......
liefs diana

Hallo,

Ik drink yakult pas sinds ik zwanger ben en had er ook niet bij stilgestaan.
Ik heb net even op de site van yakult gekeken en hun zeggen dat je ook juist als je zwanger bent yakult mag drinken!
Er zit geen rauwe melk in oid, dus kan je het volgens mij gerust drinken
Bij mij heeft het een positief effect, bij mijn eerste zwangerschap had ik hele erge verstoppingen, en moesten er klysma's aan te pas komen
maar sinds ik yakult drink kan ik gewoon iedere dag naar de wc!
Maar mocht je nog twijfelen, moet je even op hun site kijken!

groetjes Prietje

Hoi!

Ik drink elke dag Actimel; ook goed voor je inwendige 'huishouding'. Ik ben ook Crohn- patiënt, en heb er veel baat bij. En op de reclame van Actimel op tv zie je ook zwangere buiken voorbij komen, dus dat zit wel goed!

Liefs, Vennie

Oh, had er niet eens bij stilgestaan...
Drink sinds een paar weken Yakult vanwege een trager (en dus pijnlijk harder) worden stoelgang. Soms neem ik het dagelijks, soms om de dag. Werkt echt prima, zorgt in ieder geval voor enige regelmaat daarbinnen!

Pietje (29 weken)

Ja hoor, dat mag. Sterker nog: er lopen diverse onderzoeken waarvan de voorlopige resultaten laten zien dat als de moeder tijdens de zwangerschap en borstvoeding probiotica neemt, dat het kind dan een veel kleinere kans heeft om astma of allergieen te krijgen. Dat geldt dan vooral als je zelf, of je man, last heeft van astma of allergieen. Voor mij is dat alle reden om probiotica te nemen! Ik neem zelf Vifit, dat is wat minder zoet (Actimel of Yakult krijg ik echt niet weg, brrr... veel te zoet!)

Succes ermee!
~Hilde

Terug
Bovenaan