Wel of geen yokidrink

Ik heb gehoord dat yokidrink erg slecht is voor kindjes en hun gebit. Maar mijn dochter van 3 is gek op yoki. Is het misschien beter om bijvoorbeeld Milk&Fruit aan haar te geven?
Iemand enig idee?
 
Yogi drink bevat veel suiker, daarom is het "niet zo goed".
Er zijn voldoende alternatieven, zoals inderdaad milk en fruit, maar ook optimel of vifit. Ons zoontje drinkt Alpro melk met een smaakje, lijkt op yogi en zit niet zo veel suiker in. Even uitproberen dus!
Groetjes Soela
 
Hoi,
ik maak vaak van yoghurt zoiets of mijn zoontje krijgt alpro soja. Hij is gek op de aardbeiensmaak. Doe bij de yoghurt  wat water en  siroop even roeren en klaar.  Zo hou je het suikergehalte in eigen hand.
Groetjes Jeanette
 
Hay,

mijn dochtertje van bijna 2 vindt melk al tijden vies. Sindsdien geef ik haar karnemelk gemengd met roosvicé. Dat vindt ze heerlijk en het is niet zo slecht.

gr c.j.
 
Mijn zoontje van 2,5 krijgt elke ochtend en middag Yoki te drinken. Hij vondt het gewoon erg lekker. Na zijn yoki laat ik hem wel altijd wat slokjes water drinken, omdat ik dat dus ook heb gehoord van al die suiker. Verder poetsen we samen elke dag zijn tandjes. Ik denk dat het erger is als je je kind de hele dag door snoepjes/koekjes geeft, dan 1 beker yoki die tijdens de maaltijd wordt opgedronken.

Groetjes!
 
hoi,

mijn zoontje krijgt ook altyd yogi
hij poetst zijn tandjes wel iedere dag en ja hij vind dat nu eenmaal lekker hij moet wel
eerst bij het eten zeg maar een beker melk drinken en daarna mag ie yogi en heel vaak kiest ie wat anders ligt er net aan!
hij is trouwens 4 jaar!

groeten mama
 
Terug
Bovenaan