Wel of niet afbouwen en hoe het....??

hallo allemaal,

Zit erover te denken om van 5 flessen over te gaan op 4 flessen. Niet zomaar hoor,maar omdat we mijn zoontje(16weken) 's avonds om 22.30 wakker moeten maken voor de laatste fles en we echt moeite hebben deze erin te krijgen. Hij haalt naar mijn idee dan de volgende ochtend zijn slaap in. bv vandaag om 07.00 uur wakker, speentje gegeven toenheeft hij doorgeslapen tot 09.00(normaal krijgt hij om 08.00) na bad om 10.30 n bed en slaapt tot 13.15.
Is hij hier nog te jong voor of....

groetjes,Jessica

Nee hij is zeker niet te jong. Het is normaal om ongeveer met 16 weken op 4 flessen over te gaan. Zeker als je hem steeds wakker moet maken en hij drinkt de fles niet leeg.
Zou het gewoon proberen. Even een beetje schuiven met de tijden misschien, steeds 10 minuten verschuiven deed ik kan ik me herninneren met mijn zoontje.
Ben benieuwd hoe dat straks met mijn dochtje gaat.
Succes!

Hoi Jessica,

Ook wij zijn deze week van 5 flessen overgegaan naar 4 flessen, omdat onze zoon Daan (30-5-2007) ook steeds wakker moesten maken voor de fles van 22.30 uur. Deze ging dan wel leeg, maar hij werd ook steeds vroeger wakker in de ochtend.
5 flessen op deze leeftijd mag nog gewoon, maar als jij en je kindje je lekkerder voelen bij 4 flessen mag dat ook werd mij verteld op het cb.
Nu hebben wij de voedingen zo verdeeld dat er meer in 1 fles zit en hij toch dezelfde hoeveelheid voeding krijgt als met 5 flessen.

Groetjes Saskia

Hallo,

Vandaag begonnen met 4 flessen,ben benieuwd wat er vannacht gaat gebeuren.
Wat is jullie schema meiden? Misschien heb ik er nog wat aan.

Groetjes, jessica

Terug
Bovenaan