wel of niet al in de buggy

Hier is al een keer over gesproken volgens mij, maar ik heb toch nog even een vraagje. Youri wordt bijna te groot voor de kinderwagen, maar is nog net te klein voor de buggy. Nu las ik dat sommige de kleine al in de buggy hebben en dan op de lig stand. Is dat niet belastend voor de rug. Mijn vriend had ergens gelezen dat ze er pas in kunnen indien ze zelfstandig kunnen zitten. Ik zou het heel leuk vinden als Youri in de buggy kan, dan kan hij ook veel meer zien. Ben afgelopen zondag in de Dierentuin geweest, maar hij lag alleen maar in de kinderwagen en heeft niets gezien. Zaterdag 31 maart gaan we weer naar de dierentuin en het zou leuk zijn als hij dan in de buggy zit. Wat zijn precies jullie ervaringen en meningen??? Ik hoor het graag.

Liefs Letta

Hoi hoi,

Als je de buggy op ligstand zet mag het volgens mij geen probleem zijn hoor. Het is wel zo dat je ze er af en toe eens uit moet halen maar dat is als ze liggen ook vind ik.
En zeker voor een keertje moet het geen kwaad kunnen hoor.
Ik heb een dubbelewagen en Phoebe zit ook want als ze ligt dan ziet ze niks en dan is het brulllen geblazen dus laten we haar maar zitten.
Dus volgens mij kan het geen kwaad hoor.

Liefs,

Rachel

Hallo,
ik heb kasper vandaag voor het eerst meegenomen in de buikdrager, met zijn gezicht naar voren. Hij vond het geweldig en was helemaal bekaf toen we terugkwamen. We gingen pasfoto's laten maken en ik wilde daar met een wakker kind aankomen. De foto's zijn gelukt (uiteindelijk..) en kosten 10 euro!! Wat een afzetterij. Toen ik vroeg of ze nou veel duurder waren geworden na de invoer van de nieuwe regels zegt die puber tegen mij: nee hoor, valt wel mee, zijn maar 2 euro duurder geworden. pfff, 2 euro, daar moet dat kereltje zeker een half uur voor werken. Maar dat is dus mijn oplossing voorlopig. hoef ik de wagen nog niet om te bouwen...
Gr joeki

Terug
Bovenaan