Ik vond het heel fijn, heb het gedaan bij de eerste. Vond het trouwens ook heel fijn dat er al wat ervaren moeders tussen zaten, met 1 of 2 kindjes die ook nog meededen, toch heel leuk om ook van hun ervaringen te leren. Nu bij de 2e zou ik het zo weer gedaan hebben (vooral om het contact met andere aanstaande moeders) als het hier ook beschikbaar was, maar dat is het helaas niet (ik ben verhuisd sindsdien en ga dus naar een andere praktijk nu). Bij ons is de appgroep helaas wel een beetje doodgebloed, maar dat wijt ik ook wel aan corona. We zijn namelijk (op een vroeggeboorte na) allemaal bevallen tussen eind januari en half maart 2020, en de bijeenkomsten die voor na de bevalling gepland stonden konden toen wegens corona allemaal niet doorgaan en trok iedereen zich weer wat meer terug in zn eigen bubbel.
Wat wel een nadeel kan zijn: bij ons werden de partners iets minder bij betrokken bij de sessies, die mochten in het begin eventjes voor de controles aanwezig zijn, maar de inhoud van de sessies was eigenlijk alleen voor de zwangeren. Er waren geloof ik wel twee sessies die wel specifiek voor de partner erbij waren, en een los voor de aanstaande vaders/medemoeders. Dat is toch wel wat minder contact voor je partner dan bij een individueel traject, maargoed, als je partner toch niet elke controle meegaat maakt dat misschien niet veel verschil.