wel of niet een 3de

Hier in huis is de discussie gaande wel of niet een 3de.

Ik wil heel graag nog 1  kindje erbij  maar dan wel volgend jaar pas beginnen en manlief vind het wel best zo met 2 meiden.
We gaan verhuizen in november en kunnen dan makkelijk een 3de kwijt maar al mijn redenen zijn  nog niet genoeg. Hij zegt geen definitief nee maar weet niet of hij het wel  durft omdat onze meiden nu gezond zijn en wie zegt dat een  3de dat ook is...

ergens heeft hij gelijk maar lijkt me zo gezellig een groot gezin (zou er nog wel  meer willen hihi)
wie  heeft er ervaring met 3 kids is het echt zo anders dan 2?
Heb je dingen anders moeten doen of dingen moeten laten omdat je er 3 hebt?

Hey,

Lastig hè, zo'n meningsverschil!

Ik vond de overgang van 2 naar 3 kids niet echt groot eigenlijk. Voor ons veranderde er niet veel. Behalve dat je nog iets meer je aandacht moet verdelen.
Het beviel ons zo goed dat we inmiddels zelfs de 4e verwachten

Succes met discussieren!

Liefs Annemarie

WIj hebben precies hetzelfde. Mijn man heeft meer financieële "bezwaren". Moeilijk hoor, als de één het wel wil en de ander niet of nog niet weet.

Groetjes,
Nelly.

Hoi, wij hebben ook 3 kids, en de derde gaat vanzelf mee, eigenlijk. de onstap van 1 naar 2 kids vond ik veel erger. Hier gaat alles op rolletjes, en hopen dan ook nog ooit op 'n vierde wondertje, Heel veel succes met jullie keuze, groetjes Wendy

Terug
Bovenaan