wel of niet een kuurtje?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden, een aantal van jullie kennen  me wel van het forum, de anderen: ik ben puk en bezig met ronde 8 voor ons tweede kindje.
nu heb ik een probleem en zou het fijn vinden als jullie een advies wetem:
ik heb twee weken geleden een pot pindakaas laten vallen, en glas in mijn vinder gekregen. Dat is dus erg gaan ontsteken. ik ben naar de dokter geweest en hij heeft me een kuurtje voorgeschreven. thuisgekomen las ik dat je deze niet mocht gebruiken als je zwanger bent. nu ik et ronde 8 en heb ik weinig hoop, toch klussen we door... dus wie weet... ik heb dat kuurtje dus niet ingenomen. 's avonds kreeg ik last van mijn arm en ontdekteik een knobbel onder mijn arm... volgende dag weer naar de dokter en het hele verhaal verteld, dus ook dat ik het kuurtje liever niet nam enz... die knobbel was gelukkig gewoon een reaktie op de ontsteking in mijn vinger.hij gaf me als advies, als de wond erger zou worden dat ik dan terug zou komen om een kuurtje te nemen die ook bij zwangerschap kan.

Nu is mijn vinger er zeker niet beter op geworden, en heb ik uitgerekend dat ik  20 december mijn NOD heb. vier dagen ervoor is dus 26.. ik heb zwangerschapstesten die je vier dagen van te voren kunt gebruiken... ik gisteren getest, negatief.
zou het nog te vroeg kunnen zijn, dat die testen niet zo goed werken, of denken jullie dat et gewoon weer niet is gelukt en ik beter dat kuurtje kan gaan nemen????
please jullie mening...
liefs puk

Waarom vraag je niet gewoon aan de dokter de kuur die je bij een zw.schap mag gebruiken? Stel dat je wel zwanger bent, dan kan t ook geen kwaad. Gewoon morgen de dokter bellen, je kan beter t zeker voor t onzekere nemen,.

ENne misschien nog te weinig hormonen om pos. te testen? Heb je wel evt. zw.schaps verschijnselen??

Jemoet gewoon de arts dat kuurtje vragen wat je ook bij zwangerschap kunt hebben.

Hoi Puk,

Ik zou gewoon om een kurtje vragen die ook bij een zwangerschap gebruikt kan worden. Misschien dat deze dan niet helemaal vergoed wordt maar dat geeft dan toch ook niets?

Je mag de kuur niet nemen als je zwanger bent maar heeft de kuur geen invloed op het zwanger worden? Het zou zonde zijn als deze kuur ervoor zorgt dat je de volgende ronde niet zwanger mag / kan worden.

Jammer dat je negatief hebt getest! Maar zolang de rd's er nog niet zijn is het afwachten. Veel succes!

Groetjes Joyce

he meiden,

bedankt voor jullie reaktie... helaas ben ik vanmorgen voor dat ik naar de dokter wilde voor een kuurtje dat bij zwangeren past, ongesteld geworden. helaas, helaas door naar ronde 9.

liefs puk.

Terug
Bovenaan