Wel of niet een test voor evt afwijkingen laten doen?

Hoi dames,

Hoe staan jullie er tegenover om zo'n test te laten doen om te checken of je kans heb op syndroom van Down ed?
Ik zelf ben 27 en er komt niets afwijkends voor in beide families.. dus wat dat betreft zou ik het niet hoeven doen denk ik..

Gaan jullie hier wel voor ??? Ik ben benieuwd, ik weet het in ieder geval echt nog niet..

Ik kom vanuit t april forum en denk dat ik t wel doe tzt ik ken mijn vader niet dus weet niets over die kant van de familie. Wil natuurlijk wel alle voors en tegens afwegen..

Wij willen wel weten waar we aan toe zijn 1/9 hebben we de combinatietest. Het zit aan beide kanten van de familie maar het is niet genetisch zeggen ze maar ze zijn toch niet gezond geboren.

Geen idee wat ik zou doen als het niet goed is, verder onderzoeken denk ik.

Succes met jullie keuze

Tja, wij kiezen er voor om het niet te onderzoeken.
Op nummer een om het niet te doen staat bij ons het risico. We zijn na 4 jaar eindelijk zwanger, ik ben 42... dus dit is echt onze laatste kans.
Ook omdat een kindje wat wat mankeert toch net zo welkom is.

Ik kan me voorstellen dat je graag zekerheid wilt, niemand kan je echt adviseren, behalve de mensen in t ziekenhuis of de verloskundigen.

Veel succes met jullie keuze!

ik doe het niet en ook nooit gedaan. ik heb zoiets wat heeft het voor meer waarde?
als het kindje gehandicapt is dan zorg je daar ook voor!

ik doe het ook niet en ook niet gedaan bij de vorige .ik heb een kennis van mijn moeder die heeft te horen gekregen dat haar baby gehandicapt zou zijn en geen leven zou hebben ,zij hebben besloten het toch te laten komen .kindje super gezond niks mee aan de hand . nou dat zou je je zelf niet kunnen vergeven toch .en wat dan nog ,vaak zijn het de liefst kinderen ,

ik zou het zelf niet doen ,maar wel begrijpen als anderen het wel doen .

Terug
Bovenaan