A
Anoniem
Guest
wij hebben 2 kinderen ik wil graag een derde heb soms me twijfels mijn vriend twijfeld meer hij is bang dat hij helemaal geen tijd meer voor zijn eigen heeft ik heb daar zelf geen moeite mee de jongste begint binnen kort op school dus heb meer tijd ik heb altijd al 3 kinderen gewilt ik heb zo ook me twijfels weer in de luiers rekening houden met slaapjes maar aan de andere kant denk ik dat is ook maar voor even mijn kinderen zijn nu 5 en 3 dus zijn redelijk zelfsstandig waar ik wel bang voor ben is de bevalling niet voor de pijn maar bij de 2de ben ik samen met mijn vriend alleen thuis bevallen die bevalling is zo snel gegaan dat ik niet meer op tijd in het ziekenhuis kon zijn gelukkig was hij thuis anders was ik alleen geweest de hele bevalling van begin tot eind heeft maar een half uur tot 45 min geduurt nu ben ik bang dat een 3de helemaal snel gaat weet je natuurlijk nooit zeker maar heb wel de angst om alleen te bevallen met 2 kinderen thuis heeft iemand ervaringen met die twijfels bij de andere 2 heb ik nooit getwijfeld nu in eens wel