Wel of niet geslacht met Nipt

<p>Ik heb van de week bloed laten prikken voor de NIPT, maar was toch benieuwd of je nu wel of niet het geslacht te weten komt bij de uitslag? Ben een beetje veel nieuwschierig.. :) </p>

Omdat er vrouwen zijn die abortus plegen als het geslacht ze niet bevalt krijg je dat in Nederland niet te horen. En maar goed ook! Als één geslacht je niet aanstaat moet je niet aan een kind beginnen.

Hoi!
Ik weet niet wat ik lees @DanaH..
Zijn er serieus dames die een abortus laten plegen omdat het geslacht niet is wat ze willen?
Ik ben serieus in schock!
Mijn maag draait er van.. 
Groetjes Siska.

Ja erg hè! Mijn vk zei dat het de reden is waarom ze het hier niet vertellen en ik wist echt niet wat ik hoorde. Helaas kan iedere gek gewoon een kind maken.

@DanaH.. ik dacht dat ik de meest gruwelijke verhalen wel gehoord had..
Maar niet dus. En je hebt gelijk hoor, iedere gek kan een kind maken. Maar we leven in een veel te maakbare wereld, zeker als het om kindjes gaat en de abortus grens ligt veel te hoog.
Ik geloof dat het hier in Nederland op 24 weken zit, gaat helemaal nergens over!
Maar goed, wie ben ik...
Dan vertrekken ze wel naar België als ze het perse willen weten, deze mensen hou je toch niet tegen.

Terug
Bovenaan