wel of niet geslacht weten

hi dames, en willen jullie het wel of niet weten....wij wel met ons zoontje wisten we het ook. nu gaan we met 14 weken geslachtsbepaling echo doen! over 2 weken dus! spannend! liefs

dat is snel zeg.
bij mijn dochter wisten we het wel. we twijfelen nu nog. maar denk dat ik het wel ga vragen bij de 20wk echo. mijn dochter is er van overtuigd dat ze een zusje krijgt en is hier niet van af te brengen hahah. maar ja als het wel een jongen is willen we haar hier toch wel op voorbereiden.
we hebben nog even om er over na te denken, vond het bij de eerste eigenlijk stiekem wel leuk om het al te weten, maar we hebben het toen tegen niemand gezegt heel veel waren er toen namelijk van overtuigd dat we een jongen kregen.

Wij willen het ook vooraf weten!
En wij gaan er ook geen geheim van maken, iedereen mag het dan weten....
Wij willen het graag weten zodat je met de aanschaf van bepaalde dingen er rekening mee kan houden dat maakt het allemaal net iets makkelijker en ook de naam bedenken, dan hoef je alleen nog maar 1 naam te verzinnen!! :)

nou meiden,
ik wil t ook zeker weten maar dat is meer omdat t der 2 zijn natuurlijk!
ik ben er nog niet uit of ik dan alsnog t geslacht voor mezelf wil houden of dat ik het toch ga delen met mijn omgeving....

namen had ik al, voordat ik de 1e echo had gezien (waarop ik zag dat het er 2 zijn) zei ik al laconiek tegen een vriendin van me,de namen heb ik al al is t een tweeling... er nooit bij stil gestaan dat dat ook echt waarheid kom worden haha

Wij willen het zeker weten wat het word is makelijk voor de voorbereiding enzo..
iedereen in onze omgeving denkt dat t een jongen word haha we zijn nu wel heel erg benieuwd maar we moeten helaas nog 3 weken wachten voor we de geslachtsbepaling kunnen doen. ben nu 13 weken en 4 dagen zwanger.

Hey hoi!

Wij twijfelen nog enorm. We hebben nu drie jongens en bij alle drie hebben we het van tevoren niet geweten, waarom nu dan wel? Ik vond het ook zo'n heerlijke verrassing als je kindje op je buik ligt en je je ineens afvraagt: 'Goh, is het trouwens een jongen of een meisje?' Maar misschien is het nu wel handig om het te weten, want stel je voor dat we nu een dochter krijgen????? Dan hebben we toch wel enige voorbereiding nodig, haha.....
Erg lastig vind ik het, iemand nog tips?

Liefs Anita!

Terug
Bovenaan