Wel of niet haar verven??

Hallo meiden,

Ik ben Repelsteeltje, en morgen 10 weken zwanger van ons eerste kindje (als de berekening goed is ). Ik verf al 8 jaar mijn haar, beetje donkerbruin, en ik heb vlak voor wel zijn gestopt met de pil voor het laatst mijn haar geverfd. Gelukkig was het in ronde 1 al raak, maar heb nu ongelovelijke uitgroei. Nu vroeg ik me af of jullie je haar verfen, en of dat wel mag als je zwanger bent! Ik heb een representatieve functie, en kan moeilijk met haar als een zwabber bij klanten aankomen haha. En trouwens ben ik ook wel redelijk ijdel.

Graag jullie reacties!

Liefs Repelsteeltje

hai repelsteeltje
ik verf mijn haar al 12 jaar
en ook tijdens al mijn zwangerschappen
tegenwoordig gebruiken ze niet meer zulke aggressieve producten
wat ik wel altijd deed was als ik het rook mijn hoofd de andere kant op draaien of mijn adem in houden zodat je niet van die walmen in ademt
ik zou het gewoon doen hoor
en anders stel je het elke keer 1 of 2 weken later uit zodat je minder vaak verft in de zwangerschap
ik hoop dat je hier wat aan hebt
liefs ci lo...

Hoi,

Ik ben kapster en wij verven eigenlijk altijd gewoon klanten die zwanger zijn. Ik geloof niet dat het echt kwaad kan. En wat ik net in het andere berichtje las over de geur, ja wat kan ik daar over zeggen.... Jullie 'ruiken' die geur 1 keer in de 6-8 weken en ik elke dag...... Hoezo slecht voor je.....?
Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt.

Succes, groetjes Sandra

Dank je voor jullie supersnelle reacties :)
K ga morgen meteen maar weer verf halen hihi! K wacht wel met verven tot mijn vakantie bijna voorbij is (en die begint pas vrijdag) Dus over drie weken heb ik weer een prachtig gekleurde haardos hahaha!
@ ci lo, bedankt voor de tip om wat minder vaak te verven, ga ik ook maar doen denk ik :). Maar helemaal voor paal lopen hoeft dus niet!!

Trusten allemaal!
Liefs Repelsteeltje

Hoi Repelsteeltje

Ik heb er geen verstand van hoor (heb nog nooit mijn haar geverfd) maar toevallig heb ik laatst ergens iets gelezen over haar verven en zwangerschap.
Daar gaven ze toen aan dat niet bekend was welke stoffen er via je hoofd in je bloed bij je baby kunnen komen, maar dat ze in ieder geval adviseerden om je haar niet te verven, maar zo lang te kleuren via een spoeling.

groetjes, Mickje

@ Mickje, bedankt voor de tip! Had ik zelf nog helemaal niet aan gedacht. Dat ga ik denk ik maar doen, een kleurspoeling! Alles voor het goeie doel zeg maar hihi. Ik moet op het moment ook niet denken aan die ammonia lucht pfff. K geloof dat ik gelijk boven de plee hang hihi.

Liefs Repelsteeltje

hoi hoi repelsteeltje,

ik ben onlangs bij de kapper geweest voor mijn haar te late kleuren, ik laat mijn haar ook al jaren kleuren. Ze heeft mij verteld dat in de eerste   3 maanden het niet goed is om je haar volledig te laten kleuren.
Ik laat 3 kleuren trekken, maar geen volledige kleuring deze keer. Dat heeft ze mij afgeraden, dus luister ik er maar naar.
De verf komt niet op je hoofdhuid, maar bij een volledig kleuring natuurlijk wel en dat blijkt niet goed te zijn.

Dit is wat ik erover weet.
Wij zijn precies op dezelfde datum uitgerekend denk ik e, 14 maart! leuk seg

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan