wel of niet haar verven?

Ik ben al grijs aan het worden vanaf mijn 20e, en verf dus ook vanaf die tijd mijn haar,maar nu ik zwanger ben weet ik eigenlijk niet of het nu wel of neit mag. De een zegt van wel, de ander van niet. Bij de andere heb ik het niet gedaan. 1x wel toen ik net zwanger was en kreeg toen een miskraam, of dat door het verven komt weten we niet. Maar ik ben 38 en nog grijzer dan mijn moeder. Wat denken jullie? Ben nu 20,3 weken zwanger
 
Ze raden het in het eerste termijn af omdat er niet bekend is of het kwaad kan ja of de nee. Voor zover nu bekend is reageert je haar er heftiger op dus de kleur kan iets anders uitpakken maar bijna alle kapsters verven gewoon met 20 weken hoor....!

Lekker doen!
 
Ik verf mijn haar altijd gewoon zelf, ook tijdens de zwangerschappen. Ik let wel op dat ik haarverf zonder ammoniak koop, of in ieder geval heel weinig, ivm de geur. Maar de verf trekt niet via je haar het lichaam in, dus daar hoef je je niet druk om te maken.
 
je mag je haar gewoon verven, eerste 13 weken raden ze het af, maar daarna kan het gewoon...
Wat hierboven ook al gezegd word... de haarkleur kan wel anders vallen omdat je haar anders word tijdens je zwangerschap...
 
Terug
Bovenaan