wel of niet??? hoezo gek worden

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

Ik heb nu een beetje het idee dat ik gek wordt!!

Zal het ff uitleggen: Ik ben op 3 dec zwanger geraakt maar dit is geeindigd in een miskraam op 25 jan.  en daarna constant bloedverlies gehouden tot:  Op 27 febr met spoed naar het ziekenhuis omdat ik ineens heel veel bloed verloor ( binnen 5 min maandevrband vol en door mijn spijkerbroek). hier heb ik een curretage gekregen omdat er toch nog wat ik mijn baarmoeder zat. toen ben ik weer ongi geworden op 8 april en zou ik mijn nod hebben op 6 mei (uitgerekend van 28dgn wat ik ook had voor de miskraam)
Vrijdag 4 mei ben ik gaan stappen met collega's . dacht dat ik het werd: wat bruinig bloed met afvegen dus een tampon ingedaan. toen ik die na het stappen uitdeed zat er bloed aan(donkerbruin) dus ik wel ff balen!!
Maar zaterdag en zondag ochtend zette het niet door. die avond hetbben mijn man en ik seks gehad en toen ik daarna na de wc ging had ik weer dat zelfde bruinige bloedverlies dit is nu nog steeds zo. Niet dat het op een inlegkruisje past maar een maandverband is ook weer teveel
Maar nu ben ik dus te bang om te gaan testen want miss gaat het wel weer mis en nu kan ik mezelf nog voorhouden dat het miss een langere cyclus is geweest en dat ik het dus later wordt en geen miskraam
Hoe bedoel je ik maak mezelf gek!!!...... maar ik heb besloten (als ik het durf haha) dat als het zat nog niet verandered is dat ik dan gaat testen

Even zeuren en klagen hoor maar ik weet nu ook niet wat ik moet doen zijn er meer meiden/ vrouwen die dit hebben? of het ik de enige gek?

Liefs Danielle

hi

ik weet niet of jij op mijn verhaal zit te wachten maar goed.
Maar hou het goed in   de gaten want mijn mk begon met bruine afscheiding en heeft zeker een week geduurd. Was niet veel. Mijn test die ik deed was positief maar omdat ik die donkere afscheiding had had ik na het doen van de test niet een heel blij gevoel.
Juist heel onzeker.
Heb de vk gebeld en die gaf aan dat ik een kans had van 50% dat het of goed kon gaan of mis.
Helaas bij mij is het na een week verandert in helder bloed.
Geen kramp geen pijn.
Afgelopen dinsdag bij de vk geweest en op de scho was helaas niets meer te zien.

Onthou dat elk verhaal anders afloopt. Als je verder op het forum leest dan kom je ook verhalen tegen dat het zelfs na rood bloed nog een happy end heeft!

Ik hoop voor je dat het in jouw geval helemaal niets te betekenen heeft!
Heel veel sterkte!!!

hoi evi

het bloedverlies wordt nu wel wat erger. nog niet super veel/ of normaal beter gezegd, maar ja wat is nu normaal haha
Ik denk dat het bij mij wat langer duurt omdat de menstruatie ook nog op gang moet komen i.v.m de miskraam.
Dit is natuurlijk de 2 keer dar ik ongi wordt na het hele gebeuren. Ik kijk het nog wel even aan en zie het wel. ik kan er toch niets aan doen. helaas niet....  Maar ik hou mezelf wel voor dat het "gewoon"een langere cyclus is geweest. en als dit langer duurt dan 2 weken trek ik wel aan de bel bij de vk.
Maar ik heb begrepen dat jij ook een miskraam heb gehad, hoeveel wk was jij zwanger (ik was 9wk toen het mis ging)
Ik wens je heel veel sterkte en onhoud dat ze zeggen dat je de eerste 3 maanden na een miskraam nog heel vruchtbaar heb. Haal daar je hoop vandaan!!

Liefs Danielle

Hoi

Net geen 8 weken maar denk zelf dat het al met 6 weken mis ging. Gelukkig nog erg pril en geen echo gehad. Ik weet met mijn eerste toen ik met 11 wk de echo zag het toen pas echt werd. Ik was echt zwanger. het was tastbaar.
Als het dan mis was gegaan dan was het zwaarder geweest als nu.
Niet dat het nu niet erg is.

Maar ik hoor vaak dat je na je mk erg vruchtbaar bent. Nou dat zou mooi zijn!
Ik wil toch eerst een ongi afwachten. Dat adviseerde de vk en denk dat dit toch goed is.

liefs  ilona

hoi ilona

Nou de RD zijn bij mij nu echt gekomen. dus toch iets later ongi dan normaal. Dus weer op naar de volgende ronde
Ik had voor de miskraam (gelukkig) ook nog geen echo gehad. Ik denk dat ik het dan veel moeilijker geaccepteerd had dan nu. Nu was het in mijn gedachten wel aanwezig maar nog niet zichtbaar. Nog niet gezien, gevoeld dat maakt het wel minder tastbaar.  

De vk heeft mij ook geadviseerd om in ieder geval 1 keer ongi te worden zodat je weet dat je cyclus weer op gang is en weet wanneer je zwanger kan worden Ik hoop dat het snel lukt voor jou en mij

Ik begreep uit je verhaal dat je al een kindje heb? hoe oud is hij/zij?

Liefs Danielle

Hi
Altijd balen als je weer ongi wordt. Je gaat echt leven van ei naar ongi enz.
Kan je behoorlijk bezig houden. Wij proberen het zo rustig mogelijk te houden. Niet al te veel op te focussen. Moet vooral geen moeten worden!
Bij onze eerste, meisje van nu twee, was ik binnen 2 maanden zwanger!
Suf ik ging er toen van uit dat het nog wel ff zou duren en toen was ik zo zwanger.
Nu ben ik alweer vanaf juni bezig en had ik niet verwacht dat het zo lang zou duren.

Maar hopelijk is het waar dat je na een mk erg vruchtbaar bent!
Mijn dochtertje vraagt namelijk wel om een suusjeh, zoals zij het zo lief zegt.

Ik hoop dat het voor jou ook snel gaat gebeuren!!
Het is namelijk zo leuk!

Op naar de volgende ronde maar weer...

Liefs ilona

hoi Ilona

Wat leuk dat je een meisje heb van 2 jaar haha zal je de handen vol aan hebben
Vooral op 2-jarige leeftijd zijn ze leuk, eigen willetje ontdekken een alles zelluf doen!!
Ik weet hoe ze zijn, werk zelf op een kinderdagverblijf met kinderen van 0 tot 4 jaar. En daarom weet ik ook wat ik graag zou willen hebben. ook zo'n klein frummeltje die opgroeit en alles ontdekt op zijn/haar manier
Ik probeer mij er ook niet al te veel op te focussen (zwanger worden bedoel ik) maar ik merk wel dat ik er nu meer mee bezig ben dan voor de zwangerschap.
Bij ons ging het ook snel, 4 maanden nadt ik gestopt was met de pil was ik al zwanger, helemaal niet verwacht maar natuurlijk waren we er heel blij mee, maar ja je kent het verhaal dat liep niet zo goed af
Ik heb ook wel zoiets van we zien het wel maar rond die nod blijft het toch spannend. Maar mijn cyclus is nog niet op orde: na de curretage werd ik na 40 dgn ongi en nu na 33dgn, dus we gaan wel weer richting die 28 maar dat zien we volgende keer wel hoe dat gaat, rond die tijd maar wat klussen, zal mijn man niet erg vinden haha

Maar hoe gaat het nu met jou? Heb je het een plekje kunnen geven en praat er veel over dat helpt ook voor het verwerken en ik heb veel verhalen gehoord over vrouwen die 3 maanden na hun miskraam weer zwanger waren omdat je nog zwangerschapshormonen in je lichaam heb waardoor je sneller zwanger kan raken. Bij mijn buurvrouw is dit ook gebeurd, miskraam met 13 wk 1 keer ongi geworden en daarna zwanger, nu een heerlijk kereltje van 1 jaar. Dus daar zullen wij dan ook maar op hopen toch?
ga ook maar weer ff slapen morgen weer werken met de kids

Liefs danielle

Terug
Bovenaan