WEL OF NIET...IK KAN NIET TEGEN DAT WACHTEN!!!!!!!!1

A

Anoniem

Guest

Hallo lieve meiden!!

Gister was mijn NOD voor 28 dagen. Dit had ik nu aangehouden omdat ik vorige maand ineens met mijn 26ste dag al bruin had en de 28tigste dag ongi.
Maar gekeken naar mijn afgelopen maanden was het toch wel heel vaak 29 dagen beetje bruine afscheiding en de 30tigste dag toch die verdomde duivels!!!

En ik heb vandaag tot 17.00 me helemaal happy gevoeld en toen had ik ineens een heel klein beetje afscheiding. En nu is het 21.45 en het is niet meer geworden. Ik word hier compleet gestoord van! Ik heb na mijn werk ook cb test gehaald.
Ik heb al vanaf mijn ei buikpijn! Maar mijn temp is vanaf mijn ei gemiddeld 36.8/36.9 maar maar 1 keer 37 graden. Het had echt het gevoel dat het nu anders is maar ik heb nu echte twijfels!
Vanmiddag op mijn werk was ik af en toe al weg aan het dromen!! En nu denk ik dat het wel weer niet raak zal zijn! Hoezo negatief!!!

Kunnen jullie me opvrolijken??!!
Suus.

haai suuske,

vervelend he die onzekerheid....
was die afscheiding bruin?dan kan het natuurlijk ook nog een beetje oud bloed zijn...dus het hoeft nog niet te betekenen dat je ongi wordt
je hoort wel vaker dat als vrouwen zwanger zijn ze bruin bloed verliezen en bang zijn voor een mk maar dat het gewoon oud bloed is!
ik wil je geen valse hoop geven maar heb de hoop nog niet voor je verloren....hou je ons op de hoogte?

liefs leetje

Hoi meid

Nog niks verloren he het kan nog steeds raak zijn
als je maar een beetje bruine afscheiding had dat
kan toch ook innestelingbloeding zijn of niet.

Ik ben daar ook niet heel veel in thuis   maar je
moet wel positief blijven ik ben nu vanaf 3 okt overtijd
en ga vrijdag testen maar ik weet het ook niet
probeer er in iedergeval niet teveel er aan te denken

heel veel succes en ik zal voor je

veel liefs Ronda

Terug
Bovenaan