Wel of niet...ik weet het niet

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

ik verwacht vandaag eigenlijk ong. te worden, al hoop ik het natuurlijk niet. Ik heb een test gekocht voor het geval ik het vandaag niet word, dan kan ik hem morgenvroeg gebruiken. Nu ging ik alleen net naar toilet en had ik toch al een soort van bloed, alleen nog niet veel en  vrij donker. Was wel effe een domper omdat ik stiekem toch wel een gevoel had/hoopte dat het zo was. Kan het nu nog alsnog zo zijn, of is dit gewoon het begin van mijn ongesteldheid??
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook wel, alleen was dat in de week voor ik ongesteld moest worden en was het dus een innestelingsbloeding, alleen dat zal het nu dan wel niet zijn lijkt me...?? Ik denk dat ik het antwoord zelf al wel weet maar toch. Nu maar hopen dat het niet doorzet vandaag...pfff

groetjes Mellow

hoi hoi

jja uit je verhaal te horen zal het wel een voorteken zijn van ongi. ik wil jje niet teleurstellen maar dat is bij mij ook altijd zo. nu heb ik vorige week vrij rose bloedverlies gehad ( een paar vegen bij het plassen) na een berekening op de site predictor zou dat mijn innstellingdag zijn dus ik hoop dat ik eindelijk zwanger ben na 13 rondes. probeer het gewoon even aftewachten en misschien betekent het bij jou wel een zwangerschap. bij iedereen is het anders.

veel succes liefs kim

Hoi,

dat denk ik dus ook. Al heb ik na vanmorgen niets meer gehad. (maar ja, als ik eerlijk ben heb ik dat ook niet echt als ik ongesteld wordt.) Duurt ook vaak één of twee dagen voor ik echt helderrood bloed verlies, dus moet mezelf maar niet voor de gek houden.
en jij verdient het dan nu ook helemaal om zwanger te worden na zo'n tijd. Ik moet ook niet zeuren, is pas de eerste ronde! Ik hoop echt voor je dat het zo is, het klinkt wel zo.

groetjes Mellow

hoi
ik had dat vorige week ook.
de dag erna werd ik ongesteld!zo begint altijd mijn ong.
dus ik denk dat je ong.wordt.
ik wil je niet teleurstellen ik hoop het natuurlijk voor jou dat het niet zo is!
xxx

Terug
Bovenaan