Wel of niet inbakeren?

We bakeren Kyandro in sinds hij 5 weken is,in het begin ging het super en hij vond het zelf ook fijn.nu heb ik het idee dat hij het niet meer zo fijn vind.overdag doe ik het niet meer dan lig hij in de kinderwagenbak met zijn jasje aan(open)in het bijhalletje waar het wat kouder is.dat gaat veel beter dan zijn bedje.en dat is svonds ook te merken dan kunnen we 100 keer naar boven voor de speen en ligt ie te draaien en te doen.maarja hij kan toch niet dag en nacht in het bijhalletje met jasje aan slapen?met inbakeren slaapt hij meestal beter maar hij probeert ook los te komen of gaat met zn hoofdje draaien.moeilijk hoor.om hem in zn jasje te laten slapen is boven(snachts)toch te warm.maar de puckababy vind ie ook niet echt fijn.en zo wegleggen is ook niet te doen.we hebben alles geprobeerd.heeft iemand nog tips?
liefs jootje

slaapt hij in een bedje of een wiegje?
Misschien vind hij het bedje nog te groot, invergelijking met de kinderwagenbak en is een (tweedehands) wiegje een idee? Ik heb geen idee hoe groot hij is, en of hi er dan nog lang in past...

Liefs,

T

Heel herkenbaar dit verhaal.
Wij laten Tygo nu in een slaapzak slapen met mouwen. Dan heeft hij tich die geborgenheid iets om hem heen en we stoppen zijn armen in de zak ipv in de mouwen! Het gaat redelijk. Vannacht zelfs voor het eerst door geslapen.
Dat speenprobleem is denk niet zo snel op te lossen. Die houdt Tygo gelukkig redelijk goed vast. Misschien een groter maatje? Zodat ie er niet zo makkelijk uit rolt?

Succes ermee!
Liefs

Ik heb echt geen idee. Ben ook hard op zoek naar de gouden tip. ben inmiddels zelfs weer begonnen met de nachtvoeding want daarna slaapt ze 2 uur achter elkaar en das toch ook wel erg lekker, ongelovelijk dat ik met 2 uur achter elkaar al blij ben. Waarom sliep ze een week geleden de nacht door en nu elk uur wakker?????

misschien zou ik als ik jou was de tip van Mariekje eens uit proberen.

Succes vannacht. Zal aan je denken als ik voor de zoveelste keer uit mijn bed moet...hihihihihi

Ik Denk ook dat je slaapzakje moet proberen. Heeft ie toch iets aan en dat geeft hem misschien hetzelfde gevoel als jasje. Julie wordt ook ingebakerd maar heeft al een aantal x zonder gemoeten ivm prikjes/oppas. ZE krijgt dat een slaapzakje aan en ik merk dan eigenlijk geen verschil qua slapen, alleen duurt het inslapen miss net wat langer. Zou dat dus eens proberen.

succes

Stan slaapt inderdaad ook in een slaapzakje.... maar dat is eigenlijk omdat hij nogal woelt... dus lag er altijd met zijn beentjes bovenop en kreeg het dan koud...

sinds wij een slaapzakje aan doen slaapt hij nog langer dan voorheen :D

Vandaag heb ik gemeld op het cb dat Tygo de nachten niet doorslaapt en zichzelf lijkt wakker te houden. Ook dat hij zelf niet in slaap kan vallen en dat we steeds naar boven moeten voor die speen.
Ze zei: Morgen kom je leren inbakeren!!!!!!
Zou dat dan toch werken na 2 en halve maand nog?

Terug
Bovenaan