wel of niet mee????

Ik ga binnenkort naar het buitenland voor 2 nachtjes ivm met feestje van een familielid.
Ik twijfel alleen enorm of ik die kleine van mij moet meenemen... We gaan met de auto, en het is ongeveer 5 a 6 uurtjes rijden...

Wat zouden jullie doen? Je kind achterlaten bij opa en oma of je kind meenemen?

Ben benieuwd.. De ene dag wil ik het kind meenemen omdat ik geen afscheid van hem kan nemen, en omdat alle andere familieleden ook  hun kindjes meenemen die ook verweg wonen  en andere dag bedenk ik me en wil ik het achterlaten omdat hij er ook niet blij van wordt om te feesten tot 12uur snachts...

Hai,

Het hangt denk ik een beetje van het feestprogramma af. Op zich is een reis van 7 uurtjes geen probleem maar wel als er na aankomst nog 2 dagen een druk programma is denk ik. In hoeverre is er gelegenheid om het ritme van je kindje aan te houden zoals 's middags slapen en optijd eten? Willen jullie echt persen allebei naar het avondfeestje? Mette zou een feestje 's avonds bv helemaal niet trekken dus zou 1 van ons op de hotelkamer blijven. Ik moet er ook echt NIET aan denken om mijn kids ook maar 1 dag achter te laten maaaaaar ik denk echt dat je je kleintje hier geen plezier mee doet en jezelf ook niet want het wordt geen gezellig feestje als je constant druk bent met een oververmoeid kind. Maargoed als er meer kindjes komen en daar wat voor geregeld wordt tja dan misschien weer wel. Kortom aan mij heb je niks!

gr.Ing

Nou, ik zou het wel weten hoor: onze dochter zou lekker bij opa en oma blijven slapen!
Nu moet ik wel zeggen dat oma en opa ook al 3 dagen in de week de oppas zijn en ze daar regelmatig blijft slapen als ik 2 dagen achter elkaar moet werken, ze heeft daar ook dr eigen kamer.
Ik denk persoonlijk niet dat het erg leuk is voor jou kleintje om eerst 6 uur in de auto te zitten en vervolgens lang te feesten. Waarschijnlijk loop je er zelf dan ook de hele tijd achter aan te rennen en kun je niet genieten van het feest.
Maar goed, dit is mijn mening, uiteindelijk moet je zelf beslissen waar jij/jullie zich goed bij voelen.
Succes en laat het ons nog even weten,
groetjes van Sonja

Hee hoi,

hangt er een beetje van af wat er voor de kinderen verder geregeld is. Als ze er gewoon maar wat bij moeten zitten tot 12 uur savonds zou het met Alice geen succes zijn en zou ik het niet doen. Daarnaast weet ik niet of jullie kindje vaker bij opa & oma slaapt? zo ja dan zou ik dat doen en zelf lekker gaan feesten!
HOe denken die andere ouders erover? of gaan die kinderen allemaal wel vaker later op bed?
Groetjes Alberdien

Hoi hoi, lastig he zo'n dilemma, wel of niet. Voor de familie is het misschien wel leuk. Maar eigenlijk moet je jezelf deze vraag stellen: "Heeft mijn kind er iets aan?".

Mijn vriend heeft de marathon in Parijs gelopen vorige week en daarom zijn we 5 dagen naar Parijs gegaan. VOnd het verschrikkelijk dat Jennifer niet mee was, maar ze had er echt niets aan... Wij gaan gebouwen bekijken, uiteten en een hele dag bij de marathon kijken (metro in en metro uit).. En daarom hebben we besloten om Jennifer niet mee te nemen...

Dus bedenk bij jezelf goed wat je kind er aan heeft om zo lang in de auto te zitten enzo...

Succes met je keuze!
gr. Ilone

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb besloten om mijn kind niet mee te nemen... Hij heeft er helemaal niks aan...
Er is ook niks speciaals voor de kinderen georganiseerd...
Vind het wel erg moeilijk om hem achter te laten...

Ja is ook erg moeilijk, maar daarvoor ben je ook moeder!!! Leef geheel met je mee... Heb zelf ook wat traantjes gelaten in Parijs....gelukkig wist ik dat Jennifer het bij opa en oma het prima naar haar zin had...

Terug
Bovenaan