Wel of niet? Na 2 jaar...

<p>Hoi,</p><p>Ik ben nieuw hier maar lees al geruime tijd mee. Op dit moment word ik helemaal onzeker van mijn situatie..</p><p>Mijn man en ik zijn al 20 maanden bezig. Vandaag is mijn NOD, maar voel me al dagen ontzettend moe. Gisterochtend een digitale clearblue test gedaan en kruidvat test. Cb gaf aan zwanger 1-2 en kruidvat gaf een heeel dun licht streepje. Gister middag nog een cb test die zei niet zwanger en een kruidvattest waarop wederom heeeel licht een streepje te zien was. Nu vanochtend nog een keer kruidvat de 2 voor 5 hier wederom een heel heeel licht streepje en op de andere kruidvat echt een heeeeel licht plusje.</p><p>Ik weet het niet meer..moet ik nog een aantal dagen wachten, is het niks of is het toch zwanger. Wat denken jullie..</p><p> </p><p>Sorry voor het lange verhaal.</p>
 
Zo in het begin kan het zijn dat je hcg nog niet geconcentreerd zit in je urine.. je mag er sowieso vanuit gaan dat de cb test positief was! Nu natuurlijk afwachten of je hcg stijgt!! Voorzichtig gefeliciteerd en probeer overmorgen gewoon nog eens een test!
 
Als het resultaat binnen het aantal minuten af te lezen was zoals op de verpakking staat, dan ben je gewoon zwanger! Nu is het idd afwachten of het hcg stijgt en alles goed blijft gaan, maar ja dat is altijd even afwachten in het begin. Goede kans dat het gewoon goed gaat. Gefeliciteerd! ❤
 
Je bent wel degelijk zwanger dan hoor! Die testen meten enkel HcG en dat maak je alleen maar extra aan als je zwanger bent. Natuurlijk kan er in de eerste weken wat mis gaan als het vruchtje niet goed is, maar dat is altijd spannend, ook met knaltesten na je NOD. De kans is het grootst dat het goed gaat. 

Middagurine is minder geconcentreerd, en je HcG zal nog laag zijn. Dat is de reden waarom de streepjes lichter in de middag zijn en de digitale niet zwanger aan gaf. Je kan zo vroeg het beste testen met ochtendurine. En als je vergelijkt met twee dagen later, neem dan ook weer ochtendurine van hetzelfde moment. Als het overmorgen donkerder is, laat het testen los en hoop op het goede. Verdere testen zeggen namelijk niets over het succes van je zwangerschap. 

Voorzichtig gefeliciteerd!! Wat leuk dat het na zoveel tijd toch gelukt is. 
 
Dankjewel voor jullie reacties! Het resultaat was inderdaad binnen de tijd telkens af te lezen ook al was t heek heel licht. Ook de clear blue gaf binnen de tijd zwanger aan.
Vind het zo spannend. Half oktober mogen we weer contact opnemen met de gynacoloog om verder te bespreken. Uit alle onderzoeken aan het begin van dit jaar kwam niets naar voren..
 
Afwachten dus maar:)
 
 
 
Terug
Bovenaan