Wel of niet naar buiten?!

Vraagje:

Als je kindje verkouden is, kan je dan gewoon met haar naar buiten of is het bter binnen te blijven?
Ik hoor er erg veel verschillende verhalen over.

Aafie
 
Volgens mij is buitenlucht erg gezond als je verkouden bent...Natuurlijk wel als het droog is en niet te koud waait anders zou ik het lekker doen kunnen ze lekker vitaminen opsnuiven....
Goed aankleden en in de wagen goed inpakken en dan is het volgens mij heel goed...Ik ga in ieder geval veel wandelen met mijn dochter, ze is nog niet echt verkouden geweest maar het lijkt me geen probleem....
 
Als je kindje een verkoudheid heeft dan komt dat door een infectie van bacterien en niet vanwege de kou. Het kan dus geen kwaad als je naar buiten gaat met je kindje, tenzij je kindje koorts heeft.
 
Je kan prima met je kindje naar buiten hoor als het verkouden is, gewoon lekker inpakken. Zelfs koorts is geen reden om binnen te blijven. Het enige criterium om binnen te blijven is de mate van ziek zijn van je kindje, dus als je kindje wel koorts heeft maar verder gewoon goed te pas is en ook wil spelen kan je prima naar buiten
 
Terug
Bovenaan