wel of niet naar verjaardag

Hallo allemaal,

Wij hebben a.s. zondag een verjaardag. Maar nu heeft Marissa dubbele middenoorontsteking en dus ook de bijbehorende koorts. Zondag is natuurlijk nog twee dagen weg maar ik weet niet zo goed of we nou moeten gaan of niet. De verjaardag is redelijk ver weg dus dat betekend bus-trein-bus en het gaat de hele dag regenen. Ik ben bang dat het te heftig is voor haar. Aan de andere kant kan het dus zijn dat het tegen die tijd beter gaat maar ik wil wel op tijd afzeggen als we niet gaan. Die mensen hebben een kindje van de leeftijd van Marissa, maar ik denk dat het voor haar allemaal niet gevaarlijk is qua besmettelijkheid. Wat zouden jullie doen?

groetjes Linda

Ik zou morgen ook nog even aan kijken. Is ze er nog niet beter aan, zou ik afbellen. Tenslotte als je zelf niet lekker bent wil je dat toch ook niet. Dan wil je lekker op de bank met je mama en papa.

Sterkte de komende dagen en beterschap!
Juffy

hoi

Ik zou afbellen, ookal zou ze vandaag weer iets opgeknapt zijn.........
heb namelijk zelf net oorontsteking gehad en het is echt niet prettig om er iets van wind of tocht in te krijgen, het doet echt hartstikke zeer en ookal is de koorts weg , ze kan nog niet aangeven hoe ze zich verder voelt helaas
ik hoop voor jullie dat ze snel opknapt en weer beter is

liefs ilona

Hoihoi,

Ik ben benieuwd hoe het inmiddels met Marisa is. Ik zou afbellen, oorsteking kan je beter goed laten genezen en daarbij... Als het doorbreekt dan kan er zacht bruine oorsmeer uit het oortje komen en dan kan het wel degelijk besmettelijk zijn Het is dan wel een opluchting omdat de druk dan van het oortje is. Dit hoef niet te gebeuren, maar kan dus wel!

Nou meid heel veel succes

groetjes,Achnita

Ik  vind dat als een kindje echt ziek is hij of zij nergens zo goed is als lekker bij papa of mama thuis..
Misschien kan een van de twee naar de verjaardag (ervaring leert dat dat dan meestal papa is, omdat zieke kindjes mama toch veruit favoriet vinden haha..), en de andere lekker thuis blijft bij de kleine..
Ikzelf zou ze zeker niet meenemen..
Succes met de zieke!!

Als je met het openbaar vervoer moet zou ik ook als het iets beter gaat zeker niet gaan. Even goed uitzieken dat kleine lieve wijffie hoor! Een verjaardag is toch erg druk en het kan nog flink guur weer zijn en als je dan op de bus moet wachten lijkt me dat niks voor zo'n wijffie. Kun je anders niet met de auto gaan of hebben jullie die niet?

gr.Ing

quote: ing3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-03-2009 22:01:28'));

Als je met het openbaar vervoer moet zou ik ook als het iets beter gaat zeker niet gaan. Even goed uitzieken dat kleine lieve wijffie hoor! Een verjaardag is toch erg druk en het kan nog flink guur weer zijn en als je dan op de bus moet wachten lijkt me dat niks voor zo'n wijffie. Kun je anders niet met de auto gaan of hebben jullie die niet?

gr.Ing

We hebben twee weken geleden een VW Polo gekocht, maar hebben allebei geen rijbewijs. Dat is dus meer het probleem dan de auto zelf want die staat gewoon klaar. Mijn man is nu aan het lessen. Maar we hebben vanochtend al afgebeld. Ze zit echt niet lekker in haar vel dus blijven lekker thuis met haar.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan