Wel of niet nog op stap?

Hoi!

Ik ben nu ruim 29 weekjes zwanger en mijn  man en wat vrienden van ons  willen zaterdag een avondje de stad in.
Ik twijfel een beetje of ik wel of niet mee zal gaan. Ik heb er wel zin in om er een avondje uit te gaan. We gaan niet echt naar een drukke discotheek ofzo, maar wat kroegjes e.d. Dat de uitgaansgelegenheden nu rookvrij zijn vind ik een enorm voordeel. Het is ook niet dat ik snel moe ben, maar ik twijfel of onze kleine uk de muziek hoort en zich daar misschien aan stoort.  
Ik ben er dus  een beetje onzeker over en zou graag jullie mening willen horen.
Alvast bedankt!

Liefs Willeke  

hoi hoi, ik kom even inbreken van het oktober forum. Je beebje kan de muziek idd horen, en dus ook schrikken van harde geluiden. Of je kindje een echte muziekliefhebber is of niet, weet je natuurlijk niet totdat je het probeert, maar harde bas moet je wel vermijden. Hele lage tonen, veroorzaken namelijk een dermate trilling, dat dit een slechte invloed kan hebben op de bloeddoorstroming in de placenta.
Teven (maar dit is mijn mening) lijkt het me in de meeste kroegen niet echt pretting met een buik. Vooral drukte, mensen die tegen je buik botsen in een dronken bui??? Ook lijkt het me na een tijdje niet echt comfortabel zitten, maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen.

groetjes Petra
(35+6 wk)

hoi, gewoon gaan!! als jij er zin in hebt en je er goed bij voelt dan moet je het gewoon doen. als je maar niet direct naast een grote box gaat zitten waar keiharde basstonen uitkomen. die trillingen zijn idd niet fijn voor de baby. maar het is pas schadelijk met een bepaalde laagtetrilling en die is er echt niet in een kroeg. je baby kan muziek wel horen, net als het jouw stem kan horen, maar als het 'continue' geluid is, is er ook niets aan de hand. het schrikt namelijk van plotselinge geluiden, en niet van geluid wat er de hele tijd is. (info heb ik van verloskundige en van professionele geluidsmensen, omdat ik weken geleden naar een concert wilde en me daar hetzelfde over afvroeg)
dus, volg lekker je gevoel en lekker gaan!
groetjes sabine

Gewoon lekker gaan en zorgen dat je niet voor de boxen zit.
Maar in de gemiddelde kroeg vind ik het nog wel meevallen met het kabaal qua muziek, mensen komen er niet alleen om te drinken, maar willen ook nog wel een gesprek kunnen voeren....al zal je best wat harder moeten praten hihi.

Tis idd een groot voordeel dat alle horeca nu rookvrij is, daar heb je in elk geval geen last meer van!

Veel plezier.

groetjes,
Marije

Hey Meiden

Bedankt voor jullie reactie!! Ik denk dat ik inderdaad maar gewoon mee ga. Heb er wel zin in en we gaan naar een vrij rustige plek.
En als ik het niks vind ben ik zo weer thuis, ik ben de bob!

Liefs Willeke

Haha, nou ik schaam me bijna om het te moeten zeggen, maar ik ben toch maar niet gegaan... Ik was het wel echt van plan en toen het eenmaal tegen de avond liep was ik ineens erg moe en kreeg ik last van mijn onderrug...had er dus niet echt veel zin meer in.
Ben dus maar lekker op de bank gekropen en heb man-lief    alleen op pad gestuurd.
Liefs Willeke

Terug
Bovenaan