Wel of niet ongesteld?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar en dat er in 2006 maar veel mooie kindjes geboren mogen worden!

Een rare vraag... Op 28 december was mijn NOD, maar toen ik op de 30e wilde gaan testen bleek ik toch ongesteld te worden. Ten minste... Na twee dagen een klein beetje bruinig/rode afscheiding te hebben gehad is het  nu helemaal  gestopt, terwijl ik normaal een volle week ongesteld ben. Vreemd... Zou het  toch innestelingsbloed kunnen zijn of was het dan al eerder gebeurd? Iemand dit vaker gehad? Zou het toch nog zin hebben om een test te doen?

Groetjes
Marceline

ja tuurlijk zou je zwanger kunnen zijn. testen............. zou enn leuk kado zijn voor 2006. mijn vriendin is ook zwanger en de dag voor haar menstuatie ging ze een klein beetje vloeien en hield het op. en toch is ze nu al 10 weken zwanger. ik hhor het wel

Hai allereerst een gelukkig en gezond 2006.

Ik zou als ik jou was toch nog een test doen.

Het zou een mooi kado zijn voor het nieuwe jaar.S

Succes en laat je wat weten?

Groetjes wen

Hoi meiden,

bedankt voor jullie advies. Ik heb het opgevolgd en vanochtend een testje gedaan, maar helaas...niet zwanger. oempf, toch even slikken.  

Mijn ongesteldheid is definitief gestopt, na anderhalve dag en een druppeltje of 10. Ik hoop maar dat het toeval was en niet het begin van een heel onregelmatige cyclus. Weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn van zo'n korte menstruatie?
Nouja, we gaan er gewoon voor in ronde 3. En om zeker te zijn dat we mijn eisprong niet missen, wordt het dus maar flink werken deze maand...

Groetjes
Marceline

ik ben nog maar sinds 19november gestopt met de pil, 14-18nov was mijn laatste stop week.. 24dec kreeg ik wat bruine afscheiding en 25e had ik een mini bloeding? ik denk dat dit mijn menstruatie was, jullie? hoop t wel tenminste, helaas weet ik dan nog niet wanneer ik vruchtbaar ben.. blijf gewoon oefenen :)

liefs,

cis

Terug
Bovenaan