wel of niet ongi

Meiden, het hangt ervan af komende dagen. Wel of niet ongi. Gister kwam er roze,bruin gekleurde afscheiding en ik baalde vreselijk. Maar vandaag wordt het niet erger, geen bloed, afwachten hoe het verder gaat. Zet het door of gaat het weg. Ik vind het spannend, hoewel ik eigenlijk nergens meer op rekende na gisteravond. Grote kans dat de ongi doorzet maar dat duurt dan wel lang.
Als jullie het willen weten, ik houd jullie oip de hoogte.
Marijke

Hoi Marijke,

De dag voor mijn NOD had ik heeeeeeeeel ietsje bloedverlies. Een paar kleine druppeltjes. 2 Dagen later heb ik een test gedaan en positief.
Dat beetje bloed hoeft dus niets te betekenen.

Groetjes van Sandra B

Hoi meis,

Kan me voorstellen dat je flink baalde maar zoals Sandra hierboven al schrijft hoeft het niet te betekenen dat je ongesteld wordt. Sterkte de komende dagen. Houd je me op de hoogte?

Kus Frederique

Ja Frederique,
Ik houd je zeker op de hoogte. Wat is het fijn he, als iemand graag wil weten hoe het met je gaat. Dat doet je echt goed.
Al die afscheiding is helemaal weg op dit moment. Ik merkte al wel dat het niet veel voorstelde maar ik had vandaag schoolreis en was blij dat het niet gelijk zo heftig was. Toen ik thuis kwam, vond ik het wel heel weinig en bijna niets te zien. Nu vanaf half 7 is alles weer gewoon. Als het morgenochtend nog gewoon is ga ik testen. Tjoh, begin weer helemaal hoop te krijgen.
Hoe is het met jou? Je bent veel bezig met de afgelopen tijd, hoe snel wordt je weer zwanger, wat is goed, etc?
Is er nog een kans dat we samen naar het zwanger forum kunnen gaan (als mijne ook pos. is natuurlijk) of denk je deze maand van niet?
Liefs, Marijke
Ik vind het fijn dat je zo met me meeleeft en meedenkt.

Terug
Bovenaan