Wel of niet ongi?

A

Anoniem

Guest
Hi Dames,

Vraagje; hebben jullie dat ook weleens gehad dat je wel wat rozig/rode afscheiding had maar niet echt veel bloed verlies wanneer je wel ongesteld zou moeten worden.
Ik twijfel of ik nu wel of niet ongesteld ben geworden, wil nog niet testen omdat ik er van uit ga dat ik gewoon nog ongesteld ga worden. Maar kan eigenlijk ook weer niet zo goed omgaan met de onzekerheid.

HELP!!

Moeder van R.

Moeilijk is dat he,ik heb het zelf ook eens gehad 2 weken na mijn ongesteldheid kan natuurlijk ook gebeuren als je gevreeen hebt he..maar ik neem aan dat dat niet het geval was.ik hoop voor je dat je alsnog ongi wordt dan weet je zeker en hoef je ook niet te testen
succes

dikke kus nice

Ik heb dat sinds enkele maanden een dag of 3-4 voor mijn ongi. De eerste keer wist ik ook niet wat het was en begon ik heel erg te twijfelen. Enkele dagen later, op de dag van mijn nod, kwam toch het helder rood bloed.
Afgelopen maand had ik het zelfs een week na de eisprong (een week voor de nod dus). Van dat oudroze/bruinige afscheiding. Ik had dat toen zo'n 6 dagen na mijn eisprong en het duurde een dag of 4-5, daarna niets meer.  Omdat het toen zo vroeg was, hoopte ik stiekem op een innesteling, maar helaas op de dag van mijn nod, kwam het echte bloed.
Maar ik weet wel dat je op/rond je nod toch wat rozig/bruinig bloed/afscheiding kunt hebben en dat je dan toch zwanger bent. Dit noemen ze dan oud bloed dat er nog uit moet zal ik maar zeggen. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar als niet een dezer dagen helderbloed komt, zal ik toch een testje wagen!
Succes ermee!

Ellen.

Hoi Moeder van R,

Mijn afgelopen cyclus viel mijn NOD op een woensdag. Echter de zaterdag ervoor had ik ineens met afvegen na het plassen ook wat rozig op het papiertje. De dag ena helemaal niets en maandags en dinsdags ook bruinige afscheiding. Stiekem hoopte ik op een innestelingsbloeding, maar helaas. Op m'n NOD zette het toch echt door. Ik heb toen wel veel op het internet gelezen en zolang het niet doorzet is er alle kans meis! Geen bloed geeft moed zeggen ze, haha! Ik zal voor je duimen. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, ikke

Hoi Dames,

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik hoop inderdaad dat mijn bloed weg blijft. Mijn NOD was afgelopen zondag maar heb nog steeds geen echte ongesteldheid.
Denk dat ik vanmiddag maar even een test ga kopen en deze vanavond ga doen, heb nu al 2 nachten niet goed geslapen omdat ik er heel de tijd aan moet denken of het nu wel of niet goed is.
Als ik dan test weet ik het zeker. Maarre ik hou jullie zeker op de hoogte!

Thanks,

Moeder van R.

Hey meiden!

@Jazzie, dus als ik het goed begrijp heb jij op een donderdag je ei gehad en die disdag ervoor voor het laatst geklust? En die vrijdag en zaterdag erna ook niet? Jeetje, dan zijn jullie echt heel erg vruchtbaar!  

@Heb je al wat beter geslapen of nog niet? Maak je niet druk om het huishouden hoor. Dat komt allemaal wel weer. Belangrijkst is dat jij weer lekker in je vel zit! Je hebt gelijk over dat skien hoor. We gaan gewoon boeken en mocht ik zwanger zijn, dan zorg ik er gewoon voor dat ik niet hoger dan 2200 meter kom. Mijn zus woont trouwens in Barcelona. Ach ja, waarom zou ik het ook niet vertellen. Iedereen houdt z'n mond wel toch????? Haha! Wat leuk dat jullie voor een pretecho gaan. Wat is daar anders aan dan de 20 weken echo? Nemen ze langer de tijd ofzo? Of gaan ze meer specifiek kijken naar teentjes e.d.? Je denkt dus dat je een jongen krijgt! Zou super leuk zijn. Ik weet nog niet wat ik denk bij jou, twijfel nog, haha!

Hoe is het met de rest?? San, wanneer is ook alweer jouw volgende OD? En Esther, kun je het al een beetje bevatten??

Liefs, ikke

Nog even wachten met voor het echie gaan :
Sannekeuh     even wachten... , 3e kindje

OD:
Sannekeuh:   35 jaar,  18 september

NOD :
Friezinne82:       26  jaar             26 september                     1e ronde,       1e kindje
Ikke:                            24 jaar              23 oktober                             2e ronde        1e kindje

Zwanger:
Ci lo:                       30 jaar, 1e ronde, 4e kindje, uitgerekend op 22 maart 2009
Jazzie:                  25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitegerekend op 27 mei 2009
Esther:                 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje, uitgerekend begin juni 2009

Echo's :
Jazzie:                   25 jaar, 21 oktober, 1e echo (termijn echo), 11.30 uur
Ci lo:                        30 jaar, 4 november, 2e echo (20 weken), 20 weken + 2 dagen  
                                                             23 december, pretecho

Moeders :
Jazzie:                 een zoontje van 18 mnd
Sannekeuh:    een dochter van 16, een zoon van 10
Esther:                 een zoon van 6, een dochter van 4
Ci lo:                        een zoon van 6, een dochter van 3 en een dochter van 1

OEPS!!! Haha, bij het verkeerde topic gepost... Sorry!!

Terug
Bovenaan