Wel of niet?? Spannend weekend!

Sinds mijn vorige eisprong heb ik steeds een ongi gevoel gehad. Twee dagen geleden hield dat op, maar is nu weer terug. Nu heb ik mijn NOD zondag, dus dan zou mijn ongi gevoel voor deze ongi 3 dagen eerder zijn dan normaal. Ik moet ook steeds naar de wc, terwijl ik echt niet zo veel drink. Wel voldoende natuurlijk :) Dit heb ik ook tijdens mijn ongi, maar nu al bijna 2 weken lang.

Ik heb nog niet eerder zo'n tijd met een ongi gevoel rondgelopen, dus komend weekend wordt extra spannend! Meestal pas de dag voor mijn NOD. De kans is natuurlijk groot dat mijn lichaam me gigantisch voor de gek houdt, deze cyclus, maar je blijft toch altijd hopen dat net dat ene andere gevoel op een zwangerschap wijst!

Een vroege zwangerschapstest durf ik niet zo goed te doen... De uitslag zal denk ik toch minder betrouwbaar zijn dan bij en gewone test die je op je NOD of later doet.

Morgen gaan mijn vriend en ik gezellig een weekendje naar La Roche in de Ardennen, dus kunnen we even onze zinnen verzetten!
Ik hoop dat ik maandag als we terug komen een test kan doen... Hij ligt al te wachten!

Liefs, Daisy

Heb me niet in kunnen houden en wilde toch een vroege test doen!
Kom ik bij de kruidvat (enige hier waar het te koop is) is het uitverkocht!!
Misschien maar goed ook, anders was het weekendje misschien wel met een domper begonnen...

Pfff... wachten duurt lang in zo'n geval! Vanaf morgen zal het sneller gaan, lekker in de boslucht in de Ardennen!

daycey.

Ik hoop dat jeen lekker weeknd heb gehad en lekker heb kunnen onstpannen en nu met dit in je achterhoofd. Hopelijk samen een test kan doen en dan een positief antwoordt in handen heb.
Laat je het ons wel weten.

gr natasja

he meis, hopenlijk is het bij jou wel een leuk uitslag, helaas is mijn ongi gister begonnen bah , baal als een stekker, me lichaam heeft me echt voor de gek gehouden , kan wel van de daken schreeuwen , sorry, hoop dat het bij jullie anders is, het is jullie gegunt

gr en veel plezier

Ha meid.

Ga heerlijk genieten van de Ardennen, met hopelijk mooi weer! Ben heel benieuwd of je maandag een test kunt doen. En zo ja, of de uitslag dan hartstikke positief is!

Succes en een heel fijn weekend!

Groetjes, Marieke

Heerlijk genoten van ons weekendje in de Ardennen!

Helaas ook keurig op tijd ongi geworden. Dus flink voor de gel gehouden door mijn lichaam!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Donderdag voor de eerste keer langs de huisarts en wie weet waar hij mee komt!

Terug
Bovenaan