wel of niet te vergelijken?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Sara en ik ben 28. Mijn vriend en ik willen graag aan kinderen beginnen. Sinds december slik ik de pil niet meer, en heb een regelmatige cyclus van rond de 30 dagen. Tot nu toe nog geen succes, maar we zijn dan ook maar 4 rondes bezig.
Ik ben het een en ander aan het lezen geweest op de site en vind het wel fijn om te lezen hoe jullie er mee om gaan. Mijn ouders hebben er 6 jaar over gedaan om voor de eerste keer zwanger te worden en 3 jaar voor de tweede. Ik heb het er dus ook nog niet met mijn familie over gehad dat we al bezig zijn.
Mijn vraag was eigenlijk in hoeverre ik me moet vergelijken met mijn moeder.…

Groetjes,

Sara

He Sara,

Volgens mij moet je jezelf niet teveel met je moeder vergelijken. Ieder mens is anders. Mijn moeder was heel snel zwanger van mij en mijn zus, maar bij ons beiden heeft het langer geduurd.
Gewoon blijven proberen en wie weet is het bij jullie wel snel raak. Ik duim voor jullie!

groetjes,
Dion

Hai sara,

ik kan me je angst voorstellen. mijn ouders hadden ook 6 jaar over mijn zus gedaan en daarna weer 3 jaar over mij. Mijn zusje is echter in 1 keer zwanger geworden en ik ben(door miskramen) nu voor de 3e keer binnnen het jaar zwanger van mijn 1e.
Mijn zus en ik waren allebei ook heeeel erg bang dat het voor ons ook lang ging duren en omdat we allebei al ruim de 30 voorbij zijn, waren we zelfs bang dat het voor ons dus niet weggelegd zou zijn. Inmiddels heeft zij dus een mooie zoon en zit mijn kindje veilig in mijn buik te groeien.

Ik hoop dat je je angst een beetje van je af durft te zetten, want anders wordt het proberen het er niet leuker op.

succes
xxx Annette(16w5d)

Hoi Dion en Annette,

Bedankt voor jullie reacties. Het is toch wel erg fijn om te horen dat het niet zo lang hoeft te duren. Mijn NOD is 13 april. Het is dus nog even afwachten.

Groetjes,

Sara

Terug
Bovenaan