wel of niet temperaturen??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Eind augustus ben ik voor de laatste keer ongi geweest en daarna niet meer.
Sinds begin deze week heb ik weer last van wat blodverlies, maar het zijn echt maar enkele druppeltjes per dag en het is bruin ipv rood.
Inmiddels ben ik sinds augustus enkele testen en teleurstellingen verder maar niks wijzer geworden.
Omdat ik niet weet of ik nu wel een eisprong heb en dus al helemaal niet wanneer en mijn huisarts
me nog niet wil doorverwijzen, kreeg ik gisteren het advies van iemand om te gaan temperaturen.
Maar ik vind dit al zo snel, ik ben eind mei gestopt met de pil en begin juli en eind augustus ongi geweest.
Dus moet ik nu wel gaan temperaturen of niet??
Zou graag jullie mening hierover willen horen.

Groetjes, Cora B.

Hoi hoi,

Waarom zou je het niet proberen, als het je weer een stapje verder helpt. Je zou ook een maand de ovulatie test kunnen proberen zodat je kunt meten wanneer je ei sprong is en wanneer dus je meest vruchtbare dagen zijn. Ik ben ook eind juli gestopt en wij willen deze maand ook kijken of we door die ovulatie test wat wijzer worden. Het kan in ieder geval geen kwaad. Succes ermee en hopelijk snel wat meer duidelijkheid of een positieve test natuurlijk !!

Groetjes, Vlinder11

Hoi Cora,

Als ik jou was zou ik het gewoon doen. Ik zat ook in het zelfde schuitje sinds aug niet meer ongi geweest. na een maand ben ik gaan temp ik zat toen 5 weken op de zelfde temp 36.7 dus ook geen eisprong. daarna kreeg ik op een dinsdag nacht weer heftige buikpijn en diarree (sorry) en dat was me wel eens vaker opgevallen dat als ik op de helft van een periode zat ik dat kreeg de dag daarna temp opgenomen en ja hoor 37.1 ik had dus mijn ei sprong in die 4 weken heb ik aan teunisbloemcapsules gezeten en is het daardoor waarschijnlijk weer opgang gekomen. ik ben nu 6 weken zwanger het was dus gelijk raak daarvoor waarschijnlijk na het stoppen met de pil vanaf juni geen eisprong meer gehad.

Heel veel succes met temp en ik hoop dat het snel raak mag zijn.

Groetjes nel

Terug
Bovenaan