wel of niet testen

Hoi allemaal

vandaag zou ik ongi moeten worden, en heb ik daar normaal heel erg veel last van nu helemaal niet. Heb al een paar dagen een raar drukkend gevoel in de boek. Was vanmorgen ook wat misselijk, zou ik dan nu al zwanger zijn, dit is onze eerste ronde. Mijn man denkt dat het nu al te snel is om te testen, maar ik twijfel. Kan iemand mij advies geven.

alvast bedankt
Sylvia

Hallo Sylvia,

In principe als je overtijd bent kun je testen. Het geeft je snel zekerheid. Maar ik weet niet of je de pil hebt geslikt. Je hebt vast wel gelezen op het forum dat als je stopt met de pil je menstruatie wel even weg kan blijven of dat je een onregelmatige cyclus krijgt. Het kan alle kanten uit....als je twijfelt en je weet het niet zou ik gewoon testen. Ik zit nu de wachten op mijn 2e mesntruatie. Eerste keer mooie cyclus van 28 dagen maar heb nu het gevoel dat het lichaam mij lekker in de maling zit te nemen. Sinds ik van de pil ben voel ik veel meer van alles dus probeer ik mezelf niet gek te maken. Maar dat is niet altijd even gemakkelijk. Ik hoop dat je hier iets mee kunt succes in ieder geval.

Gr. Biate

Hoi Sylvia,

Ja, alles is mogelijk. Ik zou anders gewoon een test halen. Iemand (ik weet zo gauw niet even wie) had dit weekend ook op ht Forum geschreven dat er testen zijn die al een uitslag geven, vier dagen voor je menstuatie. Misschien is dit een idee. Het zou wel mooi zijn als je meteen zwanger bent.

Gr. Ils

hoi hoi,ik moest vanacht eigelijk ongi worden,maar ook nog niet ongi,maar ik hoop niet meer,ik heb wel een heel raar gevoel in me onderbuik niet zoals je normaal voelt als je ongi wordt,maar ik ben al zo vaak teleurgesetld dus ik ga er gewoon van uit dat ik het wordt,maar als je echt wil weten of je zwanger bent zou je toch moeten testen,mocht ik niet ongi worden ga ik donderdag testen nou hou ons op de oogte gr manuela

Terug
Bovenaan