wel of niet testen?

Hoi allemaal,

Ik heb ondanks PCOS toch op 7 juni een eisprong gevoeld en de volgende dag was m'n temp. inderdaad hoger. Ook nog geklust...
Nu had ik eergisteren ongesteld moeten worden, maar nee hoor.
M'n temp. is echter de laatste dagen weer lager en ik heb begrepen dat als je zwanger bent, deze hoger blijft.
Op signalen van m'n lichaam durf ik niet meer af te gaan, dus blijft testen over, maar ik ben bang weer teleurgesteld te worden. Aan de andere kant is die onzekerheid ook niks.
Zal ik testen of niet?

Groetjes,
Maaike

jazeker ! ik heb zelf een miskraam gehad toen ik 5 weken zwanger was.
die bloeding van die miskraam hield op na 5 dagen net zoals mijn menstruatie.
dus in die periode hebben we niet echt op onze vruchtbare dagen geklust.
1 x dan, dus wij dachten zal volgende maand wel zijn maar stiekem hoop je toch dat het raak was.
ik durfde toen de dag dat ik de menstruatie moest krijgen ook geen test te doen, toen ik laat op de dag nog geen menstruatie had gekregen.
toch heeft mijn vriend er een gehaald.(wel clear blea) die is ook gelijk duidelijk.
en daar stond tot onze verbazing zwanger op!
ik durfde het dus ook niet maar ben wel blij dat ik het gedaan heb.
en mocht er niet zwanger staan, dan weet je tenminste iets afwachten is niks en je zit dan zo in onzekerheid.
eens kom je het toch te weten of het nu wel of niet is.

ik hoop voor je dat het positief is !
en als het negatief mocht zijn dan ga je gewoon weer voor de volgende periode, want je moet maar denken eens komt het goed!

Hoi Meiske1985,

Bedankt voor je positieve reactie! Hoe is die zwangerschap voor jullie afgelopen?

Ik zou vanochtend zweren dat ik ongesteld werd (kramp enzo), maar nog niets! Dan vanmiddag toch maar een test halen denk ik...
Je hoort het wel....

Hoi Meiske1985,

Ik heb net getest, niet zwanger...

En ook nog geen menstruatie, ik baal ervan.
Als ik over een week nog niet ongesteld ben ga ik de gyn. bellen want wachten op m'n afspraak in augustus daar heb ik geen zin in.

Groetjes,

Maaike

Terug
Bovenaan