wel of niet testen...

Hallo allemaal,

wie o wie kan mij advies geven....maart vorig jaar ben is ons zoontje geboren en sinds augustus weer aan de pil gegaan. In januari gestopt want we willen voor de tweede gaan (nu mag het ook heb kz gehad).
Maar ik had voor mijn zwangerschap een cyclus van 24 dagen, keurig elke keer weer.
Nu ben ik 17 februari ongesteld geweest, 25 dagen later 13 maart weer ongesteld. maar toen een week later weer 18 maart.
Nu zou ik als ik 18 maart aanhoud en 24 dagen cylus zou ik nu overtijd zijn.....ahhhh wel of niet testen.

Voel me verder prima, maar ja was met Sander ook geen seconde misselijk of iets anders....

heb dus eigenlijk twee vragen, hoe zit' t met de cyclus denken jullie? en wel of niet testen....

dank alvast voor jullie reacties.

Lex
 
ik zou ff afwachten aangezien je lichaam nog moet ontpillen, je lichaam moet denk eerst aan wennen dat je geen pil meer slikt en dus helemaal onderste boven is. ik zeg niet dat je misschien niet zwanger bent kan hel goed zijn, maar zou nog ff afwachten, als je in je hoofd blijft zitten dat je zwanger bent, komt je menstruatie ook niet opgang aangezien je onbewust je eileider dicht kan zetten.

als je toch wilt testen zou ik gewoon een goedkope kopen van de kruidvat die zijn redelijk goed, als die negatief aan geeft zou ik gewoon wachten dan , als het dan nog niet komt kan je altijd een duurdere nemen en anders gewoon bloedprikken bij de huisarts.

maar dit kan je de volgende keer ook vragen op zwanger worden forum neer zetten hoor, hier zitten mensen die al zwanger zijn .

s6 ermee en hoop voor je dat het raak is.
 
Hi dank je ...tja ontpillen dat is waar.
Ik heb geloof ik dit bericht op 4 verschillende plekken staan, kan mij nog van vorige keer herinneren dat het niet het makkelijkste forum is :( oeps.

hmm afwachten dan maar, hopenlijk kan ik snel op dit forum weer mee kletsen doeiii
 
zou inderdaad ook nog even wachten. Denk niet dat je te veel met het zwanger worden bezig moet zijn. Weet niet hoe je cyclus op gang kwam na de eerste keer stoppen met de pil? Als hij toen vrij snel regelmatig was is dt nu waarschijnlijk weer. Mijn cyclus is nooit regelmatig geweest dus daar kan ik helaas niets over zeggen.
 
je bent nog niet zolang aan de pil dus je hoeft niet te lang te ontpillen ik ben na twintig jaar pil binnen een half jaar zwanger geraakt en dat is vrij snel en een test kan toch geen kwaad als je zeker wil zijn moet je het gewoon doen
succes felicia
 
Terug
Bovenaan