wel of niet testen....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

wie o wie kan mij advies geven....maart vorig jaar ben is ons zoontje geboren en sinds augustus weer aan de pil gegaan. In januari gestopt want we willen voor de tweede gaan (nu mag het ook heb kz gehad).
Maar ik had voor mijn zwangerschap een cyclus van 24 dagen, keurig elke keer weer.
Nu ben ik 17 februari ongesteld geweest, 25 dagen later 13 maart weer ongesteld. maar toen een week later weer 18 maart.
Nu zou ik als ik 18 maart aanhoud en 24 dagen cylus zou ik nu overtijd zijn.....ahhhh wel of niet testen.

Voel me verder prima, maar ja was met Sander ook geen seconde misselijk of iets anders....

heb dus eigenlijk twee vragen, hoe zit' t met de cyclus denken jullie? en wel of niet testen....

dank alvast voor jullie reacties.

Lex

Ik zou er een testje tegenaan gooien. dan weet je het zeker en ben je van het denken af!

ben het met bloempje eens...testen dan ben je van onzkerheid af! en hoe het nu precies je cyclus loopt moeilijk te zeggen!als je niet zwanger bent dan ff afwachten wanneer je ongi wordt!
succes!!laat je ons weten
liefs

je zou kunnen testen, dat geeft je meteen antwoord.
Je cyclus kan ook veranderen na de vorige zwangerschap, dus kan ook wat langer duren nog voordat je weer ongi wordt...

Laat je het even weten?!
xxxYvon

Ik zou ook testen!! En wat je cyclus betreft..ik hoor dat het ontpillen soms een paar maand kan duren. Dus dan is het niet raar dat je een rare cycus hebt. Maar je kan ook weer zwanger zijn!! Hoe was je ongi van 18 maart dan? Echt goed ongi of een klein beetje? Een klein beetje zou evt innestelling kunnen zijn...

Succes!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan