Wel of niet testen?????

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben in juni gestopt met de pil.
14 juli was ik voor het laatst ongstld.
Afgelopen donderdag had ik een test gedaan - negatief.
Afgelopen zaterdag een heel heel heel klein beetje ( bruin) bloed verloren. Ik dacht dat ik ongstld was maar daarna helemaal niets meer.
Ik voel me weleens beetje ongstld maar verlies geen druppel bloed.

Moet ik nou wel weer testen of niet wat vinden jullie?

Hoe is jullie cyclus?
Pff k kan nu ook geen pijl trekken op wanneer ik nu vruchtbaar ben.
En of ik wel of geen wijntje kan drinken ;-)

Ik zou morgenochtend testen persoonlijk (als er dan nog niets is).
Even terugdenkend aan februari, ik werd de maandag ietwat ongesteld, was kribbig, had buikkrampen.. Maar die dinsdag en woensdag bleef het maandverband schoon.
Ik heb toen die donderdagavond een test gedaan in de categorie dan weten we zeker dat dit het niet is en we gewoon op de ongesteldheid moesten wachten (mijn man wist van niets, die dacht nog steeds dat ik ongesteld was) en dat het dan te maken had met het stoppen van de pil. Ik bleek zwanger...

Nu hoeft dit uiteraard niet zo te gaan, maar het kan. Het kan ook van je pil komen. Ik zou dus testen morgen voor de zekerheid.

Hoi Mieke,

Ik heb weleens gehoord dat het bij sommige vrouwen wt kan duren totdat hun cyclus weer normal is. Hoe lang is je cyclus meestal?
Een normale cyclus is tussen de 28 en 33 dagen. Als 14 juli was de eerste dag van je laatste menstruatie dan ben je nu op dag 33. Voel je je als je ongesteld gaat worden?? Ik voel het altijd. Ik krijg in de dagen voor mijn ongesteldheid een puistje en in de week vooraf gevoelige tepels. Als ik deze dingen niet krijgen dan weet ik dat er iets is.

Het kan ook zijn dat inderdaad zwanger bent. Ik denk soiezo was donderdag te snel met testen. Ook een beetje donker bloed verlies kan ook komen door innestelling van de baby. Als je morgen of over morgen niet echt ongesteld wordt zou ik nog een test doen. En als je toch niet zwanger bent kun in de tweede week van je cyclus dus rond dag 13 beginnen met ovulatie testen doen. Deze geven je altijd aan wanneer je ovuleert.

Ik hoop dat ik heb kunnen helpen. En hoop voor je dat je toch zwanger bent!

Ik ben namelijk weer begonnen na een miskraam. Ik hoop ook op een snele en goeie zwangerschap binnenkort.

Groetjes, Brittany

Ik heb nu een zoontje van 3. Vier jaar geleden was ik erg regelmatig ongesteld. Echt om de 28 dagen!
Ik heb al wel buikpijn alsof ik ongesteld ben ( geen erge buikpijn hoor). Ik vind het vooral frustrerend dat ik niet weet waar ik aan toe ben....
Bedankt voor het reageren

Hoi Mieke,

Ook ik zit ik hetzelfde schuitje..... ook 14 juli voor het laatst ongi en nu dus ook in de twijfelperiode. Het is bij mij vooral lastig omdat ik toen ik 14 juli ongi werd het al dag 51 was........ Heb dus afgelopen vrijdag toch een testje gedaan kon het niet laten en neg. maar heb nu idd sinds het weekend het gevoel alsof ik ongi moet worden maar er komt niks. Buikkramp, rugpijn, honger......... weet nu dus ook niet zo goed wanneer ik weer kan testen Dacht ik wacht maar gewoon even tot het weekend dan zit ik op de helft tussen mijn langste & kortste cyclus.

Ben heel benieuwd wanneer je gaat testen en hoop natuurlijk op een positieve test!

Groetjes

heey...

je zou inderdaad nog een testje kunnen doen, van de week.Zou dan sowieso met ochtendurine doen.
Duim voor je en voor mezelf...
ben nog niet ongi en ook nog geen tekenen...

DUIMDUIMDUIM

Nou ik heb vannochtend een test gedaan hoor. Om 04.30!!!! Moest ik heel nodig plassen en ik dacht ik moet met ochtendurine testen hihi. Mijn vriend dacht wat gebeurt er doe het licht uit waarop ik zei nee we moeten wachten op de uitslag hihi.
Op de test stond dat....... Ik zwanger ben!!!!!!
K heb net de dokter gebeld en moet 2 september komen voor een intakegesprek.
Daarna weet ik zeker dat ik naar het ziekenhuis moet omdat mijn zoontje met een keizersnede is geboren. ( dan ben je medisch en moet je volgende kindje ook in het ziekenhuis geboren worden)
Dusssss.....

Terug
Bovenaan