wel of niet testen

A

Anoniem

Guest
Donderdag is het 6 weken geleden dat de mirena eruit is gegaan bij mij. Tot op heden nog geen menstruatie. Nou verwacht ik dat ook niet echt, gezien ik pcos heb. We hebben niet heel veel geklust door omstandigheden. Dus de kans dat ik zwanger ben is nihil. Wat zouden jullie doen? Ondanks dat we er niet echt actief mee bezig zijn, zie ik toch tegen die witte test op.

Ik zou niet testen als je bijna zeker weet dat het niet raak is. Het is voor jou niet raar dat het zolang duurt..... Kan mij voorstellen dat je op ziet tegen een witte test.

Succes!

Gek genoeg zou ik juist wel testen. Ik heb ook zulke lange cyclussen en testen werkt bij mij als een versneller. Zodra ik de teleurstelling heb weggeslikt wordt ik meestal ongi (alsof ik zonder test de boel mentaal tegenhoud). Succes en doe gewoon waar je je goed bij voelt!

Ik zou wel een test doen. Zolang je niet ongesteld bent blijf je ergens in je achterhoofd toch steeds afvragen of je misschien toch zwanger bent. En een negatieve test zou dan in mijn geval denk ik wel een stukje rust geven.
Ben je wel zwanger dan kun je ook je eten erop aanpassen en foliumzuur nemen.

Hey! Zijn jullie alweer bezig voor nummer 3??
Ik zou ook testen hoor, dan weet je wat..

Hier zitten we nu in ronde 1 en mijn nod was 2 dagen geleden, maar denk niet dat het al zover is, dus wacht nog rustig af...

@nicole bezig is een groot woord. Haha. Gebruiken geen anticonceptie. Mocht het lukken is het super. Anders kijken we volgende zomer weer voor de hormoonkuurtjes. Dat jij je in kunt houden met testen! Knap hoor. Wacht je tot je weer thuis bent?

Ik test ook niet zo snel, maar ja 6 weken is wel lang, zeker als je niet weet wanneer dit ophoudt. Als het je helpt om rustiger te worden zou ik het doen.
Maar reken maar op een witte test, dan kan het alleen maar meevallen. Je bent eigenlijk aan t ontpillen en dan is 6 weken nog niet echt lang en met PCOS heb je sowiezo langere cycli toch?

Sterkte.
Wenser

Van ontpillen is eigenlijk geen sprake mirena heeft maar 10 weken gezeten en nog verkeerd ook. Ik hen zelf inderdaad een hele lange tot geen cyclus. Ik verwacht ook inderdaad niet positief te testen. Maar blijf een hekel houden aan witte testen. Voor de rest kan ik niet van mijn lichaam op aan. Haha. Ik merk geen eisprong en heb ook nooit vage zwangerschapskwaaltjes. Ik gooi er morgen een testje tegenaan. Ik ga gewoon om de zes weken testen en zie het wel.

Hoe gaat het bij jou wenser?

Terug
Bovenaan