wel of niet testn??!!

A

Anoniem

Guest
hallo,

nou al 2 dagen overtijd!!!en nog niets te bekennen van de rode duivels!!alleen weet ik niet of ik al moet gaan testen of deze week nog af wachten!!

heb de digitale testen liggen van clear blue maar weet het niet ben gewoon bang voor de teleurstelling als het niet zo is!!!

denk toch maar dat ik morgen ochtend ga testen aaaaaaarrrrggggggg word gek van mezelf!!!!!!!

sorry hoor moest het ff kwijt!!!!!!!!!!!!!!

liefs petra

Hoi Petra,

Maakt niet hoor, snap best dat je gek word van t wachten.
Ik denk dat je voor jezelf even moet bekijken hoe groot de kans is dat ie positief  kan zijn  want als je bijv. n onregelmatige cyclus hebt en je dus evt. nog ongie kan gaan worden is t erg zonde van de test(en) en erg teleurstellend voor jezelf.
Heb zelf namelijk vorige week vier testen gedaan, iedere keer negatief en dat was erg frustrerend. Ben uiteindelijk een week later als verwacht toch ongie geworden en weet nu dus dat k n onregelmatige cyclus heb. (balen!) Of t komt omdat k pas net drie maanden ben gestopt met de pil. Maar k weet natuurlijk niet hoe t bij jouw zit dus daarom zei k al dat je dat even voor jezelf moet bekijken. Je zou t altijd een keer kunnen proberen en k hoop echt voor je dat ie positief zal zijn!

Liefs Fem(mi)

Hoi Petra,
vreselijk he, die spanning.
Ik zit vandaag te wachten op mijn rode duivels.
Er is nog steeds niets.
De vorige keer werd ik ongi. op donderdag, terwijl ik altijd vrijdags ongi ben.
Dus ik ga ook uit van vandaag.

Ben ooit, in die 19 maanden, 3 dagen overtijd geweest. Mijn vriend besloot om niet eerder te testen dan een week overtijd. Helaas werd ik ongi.
Mijn cyclus is altijd 28 dagen geweest.

Nu wacht ik maar weer af. Loop tig keer naar de w.c., heb al weer maandverband ingeslagen, voor het geval dat.
Ben nu wel een maand bezig met tarweciemcapsules. Wie weet.
Heb nog geen ongi  verschijnselen.

Spreek met jezelf, of samen met je vriend, een dag af. Bijv. morgenmiddag nog niet ongi. dan maar wel een test kopen, kun je die zondagochtend gebruiken. Hopelijk is die dan positief.
Hou ons op de hoogte.

Liefs van Gré

Hoi,

Ik ben er dus ook achter gekomen dat ik een onregelmatige cyclus heb (denk ik) of het moet nog door de pil komen, ben pas 2,5 maand gestopt.
Ik zit nu op dag 35 en nog steeds niks te zien. Heb 3 dagen geleden een test gedaan en ook niks.
Zou het te vroeg zijn of komt mijn ongi nog?
Ik vind het allemaal een beetje vaag (maar ben gelukkig niet de enige!)

Nou ja, we wachten het wel af....... zucht......

Hoi Allemaal,

Niet om jullie bang te maken, maar ik ben er achter gekomen dat ik een cyclus heb van 38 dagen (ipv 28). Toen ik probeerde om zwanger te worden van mijn zoontje heb ik me arm gekocht aan alle testen (die telkens negatief waren). Toen ik de pil slikte had ik wel een normale cylcus van 28 dagen.
Probeer er eens voor jezelf achter te komen of er toch niet een regelmaat in de cyclus zit, dat zou dus best langer dan 28 dagen kunnen zijn.

Mijn NOD was 8 maart (uitgegaan van 38 dagen cyclus) en ik ben nou ook nog niet ongi. Ook ik twijfel weer of ik wel of niet zou gaan testen, ben nou dus 3 dagen overtijd.

Ik laat het resultaat van de test wel weten (zodra ik de moed heb om hem te doen).

liefs Linda

hallo allemaal,

Om jullie even op de hoogte te houden: ik heb gisteren getest en ik ben weer zwanger!

Hopenlijk gaan jullie wensen ook snel in vervulling!
Laten jullie de uitslagen van de testen weten??

liefs Linda

He Linda,

Wat een super nieuws. Gefeliciteerd, geniet er maar van! Ik hoop dat er nog veel volgen deze maand, want tot nu toe nog niet een hele vruchtbare maand...

Heerlijk voor je!

Liefs Carina

Terug
Bovenaan