wel of niet uit de bak

Thijs past qau lengte nog maar net in de abk, als hij zich uitstrekt zit hij klem, zeg maar. Ik zou hem graag in het zitgedeelte leggen, want die kan ik ook plat leggen, maar iets rechter als er bv iets leuks voor hem te zien is. Vinden jullie dat te vroeg? Hij is van 7 oktober. Groetjes Wendy

hoihoi, Stijn is van 7 september, doch 7 weekjes vroeg, maar die zit nu ook op de buggystand van de Bugaboo. Volgens mij moeten ze wel sterk genoeg zijn om zelf te zitten? Maar precies weet ik het ook niet.
Als we wandelen staat ie tussen de zit en de ligstand, bij het schaapjes kijken wel even rechtop en als Stijn in slaap valt dan gaat ie plat. En dan slaapt hij heerlijk.

O, ja, ik heb wel het zonnescherm er op laten zitten en een heerlijk warme voetenzak dus hij is beschermd tegen weer en wind!

Moet zeggen dat Stijn het echt leuker vind nu hij iets meer kan zien. Zit heerlijk om zich heen te kijken als we wandelen.

Succes!

Volgens mij zijn er al meerdere die de wagen omgebouwd hebben hoor!
Vlinder past nog in de bak, dus laat dat ook nog maar even.
Als je de wagen in de platte stand hebt, moet het volgens mij geen probleem zijn.
Is natuurlijk anders dan een echte buggy. Daar zit minder vering in en dat das niet goed voor t ruggetje.

Succes ermee!

Groetjes, Kar

Isabel is van 11 oktober en ligt nog in de kinderwagenbak.
Ze past er nog goed in dus ik laat het nog maar even zo.
Als ze straks in het buggygedeelte van de bugaboo gaat kan deze ook liggend dus dat is ideaal.
Groetjes Sharon

Marieke is van 24 oktober en paste 3 weken geleden al niet al te best meer in de bak.Ze had nog wel een paar centimeter boven haar hoofdje, maar ze schoof steeds naar boven waardoor ze met haar hoofdje tegen de rand kwam te liggen. Soms zelf helemaal scheef. Toen hebben de wagen maar omgebouwd.
De wagen is nog wel op ligstand. Alleen als ik haar ergens een hapje geef, of als er iets 'leuks' te zien is, gaat ze even in de zit stand.

Erica

Terug
Bovenaan