Wel of niet verven

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik weet het even niet meer zeker, maar mag je nou als je zwanger bent wel of niet met zijdeglans verf aan de gang? LATEX MUURVERF mag WEL dat weet ik maar nu weet ik dus niet of ik de zijdeglans mag gaan doen..........?

xxx

ja is een beetje laat maar zijn nog lekker aan de verf :)))

Hoi hoi,

als die zijdeglans op waterbasis is (acryl) dan mag je gewoon verven, maar als het op terpetine basis is (alcyd), dan kun je het beter laten doen. Als je dat zo niet weet welke het is. Op de pot verf staat altijd hoe je het kunt verdunnen of waarmee  je je gereedschap schoon moet maken. Datgene waar je het mee moet doen is dus de basis van je verf.
Snap je het nog een beetje? Misschien niet helemaal duidelijk opgeschreven. Wist even geen andere bewoording.

Liefs,

hoi hoi

bedankt voor je antwoord! ik snap je helemaal :))) denk omdat ik ook nooit weet hoe ik iets juist moet neerzetten, dus dan snap ik dat precies hahahaha

het is helaas verf met alcyd ( ofzo) ik heb dan ook niet geverfd vanacht alleen mijn vriend wel en me hele huis rook/ ruikt ernaar hoop dat dit niet uitmaakt, ikzelf heb ( was zooooo gezellig :p) in me eentje in de huiskamer zitten wachten tot hij klaas was hahaha dus echt erin gezeten nheb ik niet, maar ja wel in de lucht, en helaas is het niet genoeg en moet er nog een laag overheen vanavond mag pas na 18 uur en dan morgen de kleur dus blijft er voorlopig wel naar ruiken hier, hoop dat dit geen kwaad kan, ik kan niet 3 dagen op straat gaan slapen, heb nergens iets waar ik heen kan, dus moet in me huissie blijven.....

de lucht van gister avond is niet zo heel sterk meer dus hebben net de 2de laag latex erop gedaan kon ik gelukkig wel mee helpen, en over 3 u mag je daar over heen en dus gaat de kleur erop, en dan vanavond doet mijn vriend weer die stinkverf haahha

xxx en bedankt

KLAAS IS NATUURLIJK KLAAR!!! hahahahahahaha vrijdag komt de klaas al :p

nou s nachts verven met verf op waterbasis is ook niet zo gezond hoor hahaha...je moest slapen s nachts.
Als je tijdens het verven goed lucht kan de stank niet zoveel kwaad, je moet er alleen niet te lang inzitten!

Terug
Bovenaan