Wel of niet wakker maken???


Hallo mama's

Ik wilde weten wat jullie doen met oud & nieuw...

Maken jullie kind(eren) wakker om naar vuurwerk te kijken of laten jullie
de kind(eren) slapen..

Ik ben van mening als hij (Robin 2 jaar) wakker word haal ik hem uit zijn bedje..
Als Robin door slaapt is het ook goed..

Maar papa wil hem graag wakker maken vanwege het vuurwerk wat hij speciaal afsteekt voor hem..

Wie heeft er een mening??

Groetjes van Meta de mama van Robin

 
ik denk dat je moet kijken naar je eigen kind.
Wij hebben een dochter die in okt 2 is geworden, ik denk er ook aan haar wakker te maken, maar ik weet (bijna zeker) dat ze daarna wel weer gewoon gaat slapen.
Je moet dus goed bedenken hoe hij zal reageren.
Aan de andere kant heb je er vaak ook wel even tijd voor om bij hem te blijven als   ie niet meteen weer wil gaan slapen.
Kijk ook of je het hem uit kan leggen, snapt ie het dat het nog geen ochtend is en nog even naar bed moet enz.
prettige jaarwisseling, groetjes Martine
 
Hallo

Wij maken onze dochter (net 4 geworden) niet wakker. Ze is verder niet bezig met oud en nieuw en vuurwerk, het zegt haar niet echt wat. Als ze wel wakker wordt mag ze natuurlijk uit haar bedje. Ze is verder wel makkelijk om weer terug te leggen als het vuurwerk is af gelopen.
Ik vind zelf 2 erg jong om wakker te maken. Weten ze het de volgende morgen nog...?
Wij hebben het andere jaren ook niet gedaan.
Onze zoon is nu ruim 1 1/2 en als hij niet wakker wordt laten we hem ook liggen.

Succes met je beslissing.   Groeten Manon
 
niet wakker maken.
alleen als ze wakker worden mogen ze er uit.
bijde hebben ze totaal geen besef van oud en nieuw. 3 en 1 jaar.
oudste wordt nergens wakker van, jongste weet ik nog niet zo zeker of hij van het vuurwerk zal doorslapen. hij wordt al wakker als ik 1 stap in zijn kamertje ze of de deur open doe.

 
Terug
Bovenaan