wel of niet zwanger beetje ongeduldig??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaa ik ben mam31.En heb al 4 dagen klachten.Mijn laatste menstruatiedatum was 29 oktbober en mijn NOD is 26 november spannend nu dus.Afgelopen vrijdag ff naar huisarts geweest mijn urine laten onderzoeken dacht eventueel blaasonsteking maar niks aan de hand.Nu sinds het weekend hele pijnlijke tepels doen zelfs zeer onder het douchen,pijnlijke steken links en rechts in mijn buik en soms zeurend gevoel erbij.En soms misselijk dat ik geen eten meer weg kan krijgen.Heb bij mijn 1e zwangerschap niet zo   beleefd maar kan nu anders zijn natuurlijk.Ben pas in mijn 1e ronde dus kan ook ontpillen zijn misschien?Wie heeft of voelt dit ook zo?Nu nog 9 dagen lang in onzekerheid zitten.Groetjes mam31

Hey mam31, ik herken me wel in jou verhaal. Ik heb sinds mijn eisprong vorige week do/vr ook dezelfde klachten als jij. Ik ben alleen niet erg misselijk maar heb meer honger. Pijnlijke tepels en steekjes in mijn linkerzij, beetje zeurend af en toe. Ik ben echter in ronde 3. Ik heb tijdens de eerste maanden zonder pil niet ervaren wat jij nu hebt.. Misschien is het wel meteen raak.. Ik heb het gevoel eerlijk gezegd bij mijzelf nu wel.. Maar misschien houdt mijn lichaam me ook wel voor de gek. Mijn NOD is ook rond de 26e.. we wachten samen af! Liefs en heel veel succes! W1980

hoi,
hier ook iemand die in principe de 26 ongi moet worden, nou ja bij een cyclus van 28 dagen. Ook ik heb dezelfde klachten,last van  mijn borsten en  met vlagen misselijk,  het steekt ontzettend in mijn linkerzij, heb net het gevoel dat ik nu ongi ben/wordt maar dat kan nog niet.
Of ik ook ongi wordt of zwanger ben weet ik niet wat het is bij ons altijd afwachten hoe het loopt want ik heb PCO. oftewel bijna tot nooit een eiersprong.
heb een zoontje van 15 maanden en we willen graag gaan voor een tweede.
hoopen dat het lukt.
hoop dat het voor ons allemaal lukken mag

groetjes marianne(mama van Djurre 06-08-07)

Hallo allemaal,

Nou mam31, ik heb precies dezelfde klachten. Pijnlijke tepels, zelf met douchen. En al een tijdje last van de linkerkant in mijn onderbuik. Ik ben heel onregelmatig ongesteld. Zit nu op bijna 7 weken als je van 4 weken uitgaat. Vorige 2 keer was het 5 en 6 weken. Dus duurt nu wel langer. Maar ja ik moet maar wachten, al wil ik dol graag testen. Maar zo kan ik bijna iedere week wel gaan testen, en dat heeft ook geen zin. Ik heb wel het gevoel nu bij mij dat het raak is. Ik wacht nog een week, tot de 8 weken en dan ga ik maar weer testen.
Nou succes meiden en zal duimen voor jullie.

Simone

Terug
Bovenaan