wel of niet zwanger???? HELLUP???

hello ladies
vandaag 6dagen over tijd (dus bijna 3 weken na de inseminatie). ik ben regelmatig ongi en heb dit nog niet gehad. Vandaag een test gedaan, zo'n electronische, niet met ochtendurine, en er stond niet zwanger. WAAAH, toch geloof ik het niet, ik heb dit nog nooit gehad. Ook als je de test eruit haalt zie je wel 2 strepen, maar daar mag je volgens de gebruiksaanwijzing niks van af lezen. De vorige keer toen ik echt niet zwanger bleek te zijn stond er wel maar 1 streep????? Wie weet het?

beetje onzeker, en als ik niet zwanger ben, hellup wat doet mijn lichaam nu weer na 3 jaar proberen??????????????????
liefs simone

Hoi,
Ik snap je verhaal met de strepen niet helemaal maar jij kent je lichaam het beste dus als je dit nog nooit hebt gehad en je voelt je anders als anders dan zou ik morgen gewoon nog een keer testen en anders misschien naar je huisarts gaan. Die kunnen toch bloedprikken? Ik hoop het voor je! groetjes

Dit is wel heel erg vreemd. Heb je geen 'normale' test in huis? Gewoon die van clear blue met het plusje en minnetje?
Heb je ook al kwaaltjes?

Goodluck!
gr.Inge

hoihoi
helaas de volgende dag na mijn negatiev test werd ik weer ongi, dus dat gaat weer doorzetten. helaas ik ben de ivf-dans niet ontsprongen. Goed dan gaan we hier maar voor. kan ik weer aan de pil enzo pfff, ooit komt het goed. liefs

ohhh nu lees ik dat het toch niet gelukt is?

Klote meis!

Jij ook net als noor voor IVF?
Heftig he?

Maar ook nieuwe mogelijkheden, meer kans als met IVF....................ik zal zo voor je duimen!

Wij hebben 9 november ook een intake voor IVF..........bij mij staat het ookal aardig dicht op de stoep.

Ik vind het wel heftig weer een nieuwe fase maar...........ik ga er ook voor als het nodig is (ben in de WW van mijn 5e IUI, waar ik geen hoop voor heb)

Succes meissie enne................ga je even lekker te buiten, verwen jezelf, je hebt het verdiend he!

Terug
Bovenaan