wel of niet zwanger? Help!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
ik lees hier elke dag wel mee op het forum, maar plaats bijna nooit berichtjes.
Ik ben 34 jaar en zit in de 2de ronde voor een eerste kindje.
Ben sinds januari gestopt met de pil en werd na 33 dagen netjes ongesteld. Nu werd ik, voordat ik de pil gebruikte altijd netjes op tijd ongesteld zo gemiddeld om de 28 dagen. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, had ik gisteren dus ongesteld moeten worden. Nu had ik zaterdag buikpijn als of ik ongesteld moest worden, maar het kwam niet. Sinds gisteren heb ik ietwat bruinige afscheiding, maar menstruatie is het niet te noemen. Ik wacht nog af tot donderdag en dan ga ik testen. Dit heb ik nooit eerder zo meegemaakt. Wat denken jullie? Zou ik zwanger kunnen zijn? Wie heeft dit eerder meegemaakt?
Graag jullie reactie, ik ben onzeker.

Groetjes van Belle34

Hoi Belle,
vervelend zeg.je had dus gister ongi moeten worden? weet niet hoelang je aan de pil geweest bent?
Maar ik denk dat je lichaam met een grote schoonmaak bezig is zolas Mayo zou zeggen,haha.
Ik ben zelf 33 jaar,heb de pil 16 jaar geslikt en ben 20 frebruari gestopt met de pil,mijn nod is 16 maart.en je wil het niet weten IK VOEL VAN ALLES haha.Mijn buik is erg opgezet en doet erg pijn dat ik gewoon niet kan lopen   en snel moet gaan zitten.Ik zou nog even wachten met testen.Maar ik geloof heel goed dat je in spanning zit.Maar alles kan natuurlijk de zus van mijn vriend is gelijk aangeteld!Dus er is hoop!!

Heel veel succes he Belle

Hoi Belle,

het zou heel goed kunnen dat je wel zwanger bent, maar ook dat het niet zo is...wat heb je nu aan zo'n antwoord he?? Ik ben zelf ruim 10 jaar aan de pil geweest maar dat heeft niets afgedaan aan mijn vruchtbaarheid want bij beide zwangerschappen was het meteen bingo! Ook heb ik last gehad van bruine afscheiding(maar ook van gewoon bloedverlies) en bij mij was dat oud bloed wat mijn lichaam uit moest. Nu kan het best zo zijn dat jou lichaam tijd nodig heeft om de cyclus te herpakken maar dat hoeft natuurlijk niet.

Als je gaat testen, is dat het beste met ochtendurine te doen want je maakt 's nachts het meeste hormoon HCG aan en dat is dus met ochtend urine het meeste aan te tonen. Testen is wel de enige manier om zekerheid te krijgen. Maar als je te vroeg test kan het zijn dat je lichaam gewoon nog niet genoeg hcg aan maakt.

Nou het is een heel verhaal geworden en ik hoop snel van je te horen!!

Groetjes en succes met wachten!!

Odette(36+5 zwanger van de 2e)

als ik kijk naar mijzelf dan heeft het bij mij aardig lang geduurd voordat mijn lichaam weer "normaal" was.
Ik ben ruim een  driekwart jaar geleden gestopt met de pil en heb dus ook een aantal keren met zenuwen gezeten en steeds getest maar steeds was daar weer die grote teleurstelling....
Nu  eigenlijk  sinds 2 maanden heb ik weer een normale cyclus.... Ik ben bijna 9 jaar aan de pil geweest.

Natuurlijk kan het bij jou anders zijn meid! En dat hoop ik ook voor je hoor!! Ik ga voor je duimen!!!

xx Misty

dames,

ik ben dus nu al 1 dag overtijd, als ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Die bruinige afscheiding is er nog wel, maar alleen bij het plassen bij afvegen.
Om precies te zijn ben ik 9 jan. met de pil gestopt. toen werd ik ongi van de pil op 14 jan.
Vervolgens ben ik na 30 dagen weer ongesteld geworden op 13 feb. Nu zou mijn nod dus tussen gisteren, 12 maart en 16 maart moeten zijn.
Ik durf ook helemaal niet te testen. Ik voel me ook niet ongesteld, dat is het dus ook niet.
Ik word een beetje gek denk ik. Ik ben van plan om donderdag te gaan testen, maar zou ik het ook eerder kunnen doen? Wat adviseren jullie mij? Ik heb wel hele gevoelige borsten en rugpijn. Zou het kunnen?
Wanneer zou ik kunnen testen?
Sorry voor al die vragen, maar ben echt zó onzeker...........

Liefs,
Bellie

Terug
Bovenaan