wel of niet zwanger help!!

A

Anoniem

Guest
mijn nod ligt tussen 26 en 29 april,
ik heb allerlei verschijnselen dus dacht vanochtend ik gooi er een testje tegen aan..

kruidvat eigenmerk,

je hebt een ovaal venster als daar een streepje in komt heeft de test gewerkt..

- dat is ook gebeurd

vierkant venster geen streep  =  niet zwanger, een verticale streep = wel zanger..

ik 1 minuutje gewacht ja hoor een dikke streep maar alleen horizontaal

het testresulaat is niet meer goed na 10 minuten.. het was echt na 1 minuut verschenen maar 20 minuutjes later was de streep verdwenen..

ben ik nou wel of niet zwanger?? durf ook geen andere test te doen.. moet maar even afwachten denk ik..

Liefs Iris

hallo futuremammy

Bij de kruidvat test is het ovalen schermpje het controle schermpje(of de test heeft gewerkt) En als er in het vierkante schermpje een streep staat is ie positief!
Ik heb ook met de kruidvat test gestest en de streep word niet zo dik als de controle streep hoor!
hoop dat je hier wat aan hebt! groetjes

ik zag hem echt duidelijk maar op de afbeelding staat dat er een verticaal streepje moest komen..

en bij mij stond er een horizontaal streepje??   is ie dan toch positief??

hmm dat is idd wel een beetje vreemd!
ik zou gewoon nog een testje doen!
groetjes

Normaal zeggen ze een streep is een streep, kan best zijn dat er nog net te weinig hormonen in je urine zitten. Zou gewoon nog 'n test doen, maak als je het mij vraagtproficiat groetjes Wendy    

Hoi,

Ik heb de test van clearblue gedaan, er komt zwanger of niet zwanger te staan, kan niet duidelijker!

xxx Petra

Terug
Bovenaan