wel of niet zwanger??? hoofdpijn!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

wie heeft hier ervaring mee? We proberen al een tijdje zwanger te worden van de tweede, maar tot op heden nog geen resultaat. Afgelopen dinsdag ben ik gewoon ongesteld geworden, dit duurde echter korter dan normaal, zo'n 2,5 dag, maar was qua hoeveelheid de eerste 2 dagen wel zoals normaal. Alleen heb ik al sinds die tijd hoofdpijn, nu dus al 5 dagen. Voorheen had ik ook wel eens hoofdpijn als ik ongesteld was, maar dat was eigenlijk alleen de eerste dag. Nu heb ik het dus nog steeds terwijl ik niet meer ongesteld ben. Zou dit misschien toch iets met zwanger zijn te maken kunnen hebben??????

Groetjes,
Inky

Hoi Inky

Je schrijft over hoofdpijn, nou dat ken ik wel hoor! Normaal had ik altijd wel de dag voordat ik ongesteld moest worden hoofdpijn maar sinds ik begin okt een miskraam heb gehad is het wel heel vaak. Ik heb mezelf ook af lopen vragen of het iets met hormonem zou kunnen zijn maar ik weet het niet. Voor het zelfde geld heeft het met de luchtdruk te maken of zoiets (stormhoofd). Wat wel lastig is is dat ik mijn medicijnen niet durf in te nemen want ik zou weleens zwanger kunnen zijn en dat lijkt me dan niet best zeg maar.
Ik kan je dan ook niet helpen maar wilde het toch ff kwijt!

Groetjes Sandra, 30 jaar 2e ronde na mk

Hoi hoi,

Tja moeilijk, ik heb er ook geen ervaring mee, maar als je denkt dat je misschien zwanger bent, dan gooi je er toch een testje tegenaan...
Sinds ik zwanger bent heb ik wel meer last van hoofdpijn, daarvoor eigenlijk zelden.
Maar ik weet niet of dat er ook mee te maken heeft, iedereen heeft weer andere zwangerschapsverschijnselen.

Heel veel succes en laat het nog even weten.

Groetjes kaat

Helaas, zondag een testje gedaan en die was negatief.
De hoofdpijn blijft echter. Zodra ik 's ochtends uit bed kom, komt het opzetten en in de loop van de middag is het weer weg. Ik snap er helemaal niets van.
Maar ik kijk het nog maar even aan.

Groetjes,
Inky

Terug
Bovenaan